Gå til innhold

Ny bil på vei snart =)

Ranger emnet

_Ice-T_

Anbefalte innlegg

meget strøken s3;)

DSC_0663.jpg

DSC_0671.jpg

DSC_0081.jpg

_DSC6791.jpg

Hehehe, presser du ned prisen litt til så er du kvitt den, skulle egentlig hente den andre på mandag, men, som du ser lengre opp så er det blitt endringer.

Kan selvfølgelig høre i banken imårra da men jeg tviler, jeg skal jo leve litt og ikke bare betale lånet å andre faste utgifter :P

Skal jeg ha den så må jeg ha med brock felgene :D

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

_Ice-T_ :

Ta en titt på denne. Er en kamerat av meg som selger.

Kan gå god for at denne er 110% strøken.

Tør nesten påstå at denne er norges peneste S3!

Ta å ring han i det minste. Slå av en prat...

Bare et tips :-)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10906478&sid=xz16abchlDwb824775

Støtter denne. Gransket den på Rudskogen i helgen og den er bare helt nydelig! Mange lekre deler på den også. Brock felgene sitter som støpt.

Eneste denne bilen mangler er facelift lykter, selvom de orginale xenon pre-facelift lyktene også er pene.

Har sagt det før.. Hadde denne bilen hatt mørkere lakk skulle jeg ha tatt opp lån å kjøpt den på flekken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, ikke mye å gå på gitt, kan jo ikke gi vekk en perle heller:)

banken har penger den vettu, låne 20-30 til utgjør svæææært lite i mnd:)

280000 så er den din om du henter den til uka;) MED brock hjula..

Vi får se hva banken sier på mandag ;)

har du vinter dekk som følger med?

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva banken sier på mandag ;)

har du vinter dekk som følger med?

vinterdekk på orginale 17" s3 felger følger med vet du, piggfrie,punkteringsfrie dekk:) med bra mønster igjen.

Ellers følger alt med som skal, 2cd`r til navigasjonen, bose soundsystem med cd veklser (6cd), parkerings sensor bak, cruise control,el seter, vindu. har alt utenom takluke:)

og baksetet som du ser på bildet er brukt sånn ca 10-15ganger max:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekk på orginale 17" s3 felger følger med vet du, piggfrie,punkteringsfrie dekk:) med bra mønster igjen.

Ellers følger alt med som skal, 2cd`r til navigasjonen, bose soundsystem med cd veklser (6cd), parkerings sensor bak, cruise control,el seter, vindu. har alt utenom takluke:)

og baksetet som du ser på bildet er brukt sånn ca 10-15ganger max:)

Vedder en 100lapp at de 10-15gangene var det 16år gamle blondiner baki :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. Bulkede felger på den svarte gjør vel ingeting, de ser jo mindre pen ut spør du meg. Med orignale s3 hjul er den fet ;)

Den grå der er også nydelig, riktignok ikke facelift, men ellers veldig pen.

som sagt 20 30 k er ingenting på noen år..

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært å sett på denne bilen selv.

noe du lurer på, bare PM meg.

fikk IKKE prøvekjøre den, dette var han helt imot,

kjøpte en annen s3.

Fikk du ikke prøvekjøre den engang?!

Nei det var det jeg visste at det er noe galt, man kjøper ikke en bil uten å prøvekjøre den. Hvertfall ikke til den prisen.

Var det noe å si på hvordan den såg ut da?

Men jeg tror jeg har funnet meg en bil, og det ser ut til at jeg holder meg til golf, enten blir det zzyber sin eller en annen sølvfarga en som ligger her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1610850

Han hadde ikke noe imot å sende den på NAF test så skulle han sende meg papirene etter han hadde vært der :)

Noen som vet noe om den?

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen så grei nok ut utvendig den. litt stein sprut osv, men grei liksom. er jo noen år gammel bil.

Jeg fikk ikke prøvekjøre den, (alledere da var jeg ikke int, kjøper ikke bil til 260tusen uten å prøve) så ville han heller ikke gi på med den, da han kjørte å jeg satt på.

Man vil gjærne vite hvordan bilen går, iallefall da det er snakk om en s3 som det skal være litt futt i. jaja, merkelig synes jeg.

Mye mulig alt er bra, men var rart synes jeg ..

S3 00" <3 <3

Toyota Corolla 95"

S3 01" :-) (SOLGT)

A3 99" 1,8T :-) (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke prøvekjøre den engang?!

Nei det var det jeg visste at det er noe galt, man kjøper ikke en bil uten å prøvekjøre den. Hvertfall ikke til den prisen.

Var det noe å si på hvordan den såg ut da?

Men jeg tror jeg har funnet meg en bil, og det ser ut til at jeg holder meg til golf, enten blir det zzyber sin eller en annen sølvfarga en som ligger her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1610850

Han hadde ikke noe imot å sende den på NAF test så skulle han sende meg papirene etter han hadde vært der :)

Noen som vet noe om den?

har en S3 jeg vurderer å selge for 230 000, hvis det er av int. kan du jo sende meg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider