petterfrantzen Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Spilte annlegge mitt ganske høyt her om dagen, så var hele bilen full va røyk. Når jeg setter inn + og - kblene i forsterkeren skjer det igjen det samme, men utrolig nok fungerer den. så kan montere den på taket og bruke den fortsatt:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hehe... hadde en tidligere Alpine V12 60x2 30x4... Der klarte jeg å få plusskabelen til jord (2x60 brokoblet) røyk blått og grønt...halve printkortet brant bort... MEN 4x30 overlevde... funker alle kanalene hos deg? *edit* Bare pyser, og mormor bruker sikringer... Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Kjøp deg en brannslukker og en gassmaske, og så er det bare å peise på!:driving Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Hahha..samme som har skjedd med min lille alpine f-360 det.. trodde den var helt dau jeg nå..men da får jeg ta en tur ut og teste ut om det er liv i den :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Må vel være en kortslutning et sted inni der.. Enkelt og greit! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 har du hatt forsterkeren i bilen lenge? med mindre du har gjort noe galt så er det vel en garantisak Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 har ikke hatt den lenge så håper det er en garanti sak. er mulig jeg hadde festet jord på ett litt dårli sted men funka med den gamle forsterkeren. Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg