gutt78 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Etter å ha lekt endel med Best tools sin billige maskin(499kr) følte jeg for å ha noe med litt mer power! Samt mindre støy.... Vurderte lenge Makita, den fåes til 3000Kr. Noen tar MYE mer...så pass på! Ulempen med Makita: Støyer og noe dyrere. Så valget ble Hitachi: http://dump.no/files/ff48a24a0cdd/DSC00572.JPG Super maskin....støyer lite. Pris på Maxbo: 2295Kr. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Det var jo slettes ingen u-pris.. Hvor mange watt er den på da? Jeg har lenge vurdert FesTool sin, som koster 5200! Men syns det blir litt for dyrt, den blir jo bare til hobby og amatørbruk :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 samma maskina som jeg har det der..go maskin:D er 1250watt virtual Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Den har kraft i massevis....:) Har du veldig god råd kan du jo titte på Metabo sin nye maskin. Ikke sjekka pris på den, men tipper den er ganske så dyr. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Er dette kun en roterende maskin eller en DA maskin også? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Kun roterende Frank Metabo sin PE 12-175 skal også være bra, den får bare skryt på forumer overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Grattis! Er det regulerbar hastighet på den? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 er justerbar fra 600 til 3400 omdreininger. min er et par år nå og har ikke vært noe krøll med den så langt Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 truhaa: takker. Tenker jeg begynner med an DA-maskin, venter spent til UDM kommer i 220V versjon. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg