sugekopp Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 haha. Kommer an på hvordan jeg kjører ja?.. Vel.. Kan si det slik at jeg har kjørt flere av de her skrota enn du har rekki å prøvesitte gjennom livet ditt! Ja jeg snakker også VÅTT OG SNØ! sierra is er greit nokk effektmesig, men når man snakker om vekt i ræva og svingradius faller den fort på siste plass! 240 er uten tvil verdens lateste bil, men den er lettkjørt! samma gjelder 360! Bmw e30 318 parkerer jo begge 2 i effekt. tenkt deg hva du kan gjøre med en 325 med sveisa diff? Hvordan jeg kjører er helt urellevant, er heller hvordan du kjører siden du er så opptatt av at bilen skal tåle å treffe en betongvegg og rulle videre Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Siden du lurte så pent på det.. DEtte er hvordan jeg kjører! Men det er helt urellevant! spm, er om du skal kjøre gris til vinter eller om du skal kjøre destruction derby granada! Hvordan kan du påstå at en sierra er mer lettkjørt på tørr asfalt, enn på vått? dritten hakke krefter til å sleppe en gang! Jeg snakker generelt om bilens handling jeg og effekt! hva den tåler av en smell kommer helt an på hvordan du drar av og hva du treffer! og ford er faen ikkeno mer solid enn noen annen dritt jeg har kjørt! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Siden du lurte så pent på det.. DEtte er hvordan jeg kjører! Men det er helt urellevant! spm, er om du skal kjøre gris til vinter eller om du skal kjøre destruction derby granada! Hvordan kan du påstå at en sierra er mer lettkjørt på tørr asfalt, enn på vått? dritten hakke krefter til å sleppe en gang! Jeg snakker generelt om bilens handling jeg og effekt! hva den tåler av en smell kommer helt an på hvordan du drar av og hva du treffer! og ford er faen ikkeno mer solid enn noen annen dritt jeg har kjørt! for du vet alt! skjerp deg... du har ikke alle svar! Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatemix Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 jeg har det jæveli kult! jeg har sveisa sperre og det er sinnsykt om vinteren bare holde sladden leeeeenge kan ligge i 80km lett og holde sladden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Jeg vet ikke ALT nei! men jeg vet hva jeg har KJØRT og hva jeg har eid! Hvorfor er det så få sierraer i norge som klarer langsvingen... eller generelt par runder på rudskogen uten å snurre?! 80KM/t på snø er da ingenting morroa har jo omtrent ikke begynt ennå Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 du oppfører jo deg som du vet alt om alle sierra... men sierra er ikke den enklest bilen å ligge brei med men når du først kan du ligge veldi bredt og veldi lenge... Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 tenke på tørra, våt å snø jeg da, alle veit at sierra er lettere å sladde me på tørra! kompisen min kjørte granada å kræsja med en bmw 320 granadan trengte ny fanger å litt årnings. MEN bmw'en ble kjørt på skroten så kom faen ikke her å si at bmw tåler like mye som en ford.kommer ann på åssen du kjører ja, kjører som bestemor du da?? Bmw tåler ikke like mye som en ford nei, den tåler mer ;) Jeg har hatt både sierra, 240 og bmw som vinterbiler og hverdagsbiler. Sierran kommer på sisteplass og 240 og bmw'n deler førsteplass fordi bmw var bedre å kjøre, mens 240'n tåler sykt med juling... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Bmw tåler ikke like mye som en ford nei, den tåler mer ;) hvor har du det ifra??? generelt satt gjør den ikke det. knekker i to bare den lukter bane. noe jeg har opplevd altfor mange ganger. har hørt mye sytting fra bmw-eiere om akkurat dette. Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 hvor har du det ifra??? generelt satt gjør den ikke det.knekker i to bare den lukter bane. noe jeg har opplevd altfor mange ganger. har hørt mye sytting fra bmw-eiere om akkurat dette. Motorene går vanligvis lengere, og harderre uten å streike. Drivverket tåler mer enn sierra og girkassene i bmw er ikke akkurat dårlige. Er ikke verre enn å sette seg i en sierra og kjøre noen hundre meter før man kjenner at den er mindre solid enn bmw. Jeg er glad i bmw, men snakker fra en nøytralt ståsted nå. Jeg har kjørt mye på bane med både sierra, bmw og volvo. Er også på rudskogen en 40-50 ganger pr år, noe som jeg har vært dem siste 4-5 åra... Hvor langt i antall km/mil går en sierra før den dør sånn ca da ? Tviler sterkt på det er i nærheten av det samme som med en bmw eller volvo. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 kan si meg enig at maskinene fra bmw holder, men karross er bedritent!!! Tysk møkk, skal ikke si et vondt ord om volvo jeg, stor fan av 240 serien, skal kjøpe en 242 om ikke så lenge, bytte til b23 turbo maskin... å etterhvert gjøre mer me den... så alt vondt jeg har å si er om BMW, bær møkka wekk Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 og toppene på bmw er mye problemmer med. girkassene på bmw er for svakt i forhold til ytelse. har til og med blit fra rådet ev en som har jobbet med bmw i over 20 år som mekaniker. så ikke kom her å si at bmw er en kvalitets bil når det kommer gamle folk som har en lang erfaring bil fra råder meg kjøpe det. er selv en ford, volvo, mercedes og opel elsker men det har ingenting med dette å gjøre. Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Folkens: Våkn opp. Få av skylappene.. Vi snakker om 20 år gamle biler. Kvaliteten på slike biler er avgjort av tidligere eieres behandling uansett om de er laget i Gøteborg, Munchen, eller Genk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 du oppfører jo deg som du vet alt om alle sierra...men sierra er ikke den enklest bilen å ligge brei med men når du først kan du ligge veldi bredt og veldi lenge... JA MEN HVA FAEN SYTER DU FOR DA DIN PUTO! Du bekrefta jo nettop det jeg har sagt! ERGO... shut the fuck up!:yodude: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 og toppene på bmw er mye problemmer med. girkassene på bmw er for svakt i forhold til ytelse. har til og med blit fra rådet ev en som har jobbet med bmw i over 20 år som mekaniker. så ikke kom her å si at bmw er en kvalitets bil når det kommer gamle folk som har en lang erfaring bil fra råder meg kjøpe det. er selv en ford, volvo, mercedes og opel elsker men det har ingenting med dette å gjøre. Jeg liker ikke bmw! men JA! bmw sliter med toppene sine fordi folk ikke kan vente med å varme motoren skikkelig før dem begynner å kjøre gris.. IKKE en gang prøv å diskutere om at motorene dems er røva. Skal du sammenligne en NEDSTRUPT 240 som går som en dass og holder 1mill KM så er det noe helt annet! Bmw sine motorer er blandt noe av det som jeg har pressa og rævkjørt mest! og dem tåler juling! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 JA MEN HVA FAEN SYTER DU FOR DA DIN PUTO! Du bekrefta jo nettop det jeg har sagt! ERGO... shut the fuck up!:yodude: du sir at ikke går an å ligge brei med sierra i det heletatt. så jeg bekrefter ikke en dritt av detdu har sagt.imstupid Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg