FORD-RS Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 ligger ikke de sierra'n der brei? Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 De fikk det til på 80 tallet, så da går det vel i dag også.. Forutsetningen er jo selvsagt at man kan kjøre bil... http://www.youtube.com/watch?v=wFuk6Q0JjJA&mode=related&search= Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JT_Racing Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Sierra 2l cupe`n min er helt orginal. genial å sladde med. litt lett i ræva men, når du får fart på den å bruker 3 å 4 gir.. Helt genialt. ikke ha servo, vansklig å kontrollere hvor mye du svinger. men kort sagt sierra er konge drifte bil:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 du sladder med en org. 2liter i 3. og 4. gir?? Da er det vel helst sentrifugalkraften som gjør at bilen går sidelengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 du sladder med en org. 2liter i 3. og 4. gir?? Da er det vel helst sentrifugalkraften som gjør at bilen går sidelengs. ikke om vinteren Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 240 er lame å få ut sammenligna med Sierra, har prøvd begge. Sinnsyk kjørestil de hadde med vingebil rally bilene! Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 skal du ha vinterbil ? kjøp deg en volvo 360, og sveis sperra. Mest Geniale bilen jeg har hatt/kjørt. Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Litt av hvert av usaklige kommentarer her må jeg si... Men jeg får komme med Min mening da. Personlig mener jeg at sierraen er mye morsomere enn i all fall 740, jeg syntes den var lettere og få til lange drift med (våt asfalt som vinter). Hadde sierra i 3 vintrer, før jeg fikk audin, og da ble kameratens 740 brukt ;) Men for all del, grei bil det også og tåler Mye mishandling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 morsomt å se patriotene krige om sitt eget merke! Like morro hver gang! de trangsynte ford idiotene forguder jo bila sine.. akkurat som volvo folket! Hva med oss som faktisk har prøvd litt av hvert og faktisk har erfaring med forsjellige biler.. VI som er nøytrale? Ford RS du er faen meg komisk! om du mener at du kan ligge LANGT lenge og lenger enn langt og ikke minste breit med en sierra så må jeg si at jeg er saklig imponert! Dette har jeg faktisk aldri sett før! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 JA! SIERRA EIER! ...... snurre konkuransen væffal! http://www.youtube.com/watch?v=m7BGK9pAQl8 http://www.youtube.com/watch?v=a9SYkwjpQhY&feature=related Om du kaller dette breit så vil jeg ikke helt si at du er så kravstor Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 nei ha sansen før granadaen eg :) litt mjuk og lat men er ganske enkel å kontrollere på snø\slafs... må satse MYKJE på tørrt føre da :op: Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 de trangsynte ford idiotene forguder jo bila sine.. akkurat som volvo folket! Hva med oss som faktisk har prøvd litt av hvert og faktisk har erfaring med forsjellige biler.. VI som er nøytrale? Jeg har hatt både ford og volvo, kjørt mye ford, volvo , bmw, opel osv og synes fortsatt volvoene er bedre å ligge sidelengs med. Oppskremt e30 var helt kurant det også, selv om jeg liker biler med litt lang hjulavstand Rattutslaget er jo ti ganger bedre på 740'n enn på scorpioen jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 ja men nå snakker du om VOLVO! volvo vet jeg har mye rattutslag! men de er så jævli gyngete og late.. ergo.. går ræva.. Sierra har svingradius mindre enn en chevrolet starcraft. E30 har MYE effekt! Perfekt balansert, og lettkjørt! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940ft Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ALlerede HER kan jeg lese at du er full av Tull!Du aner ike hva du prater om. :angry: At en volvo er vanskelig å slædde?.. Døh påsan. trukke du finner no lettere bil på planeten å slædde med enn 240 og 360!! A en bmw faller fra hverandre...? er det forno tull? Det kommer jo helt an på hvordan du kjører. Ulempen med E30 er lav bånnpanne! Ikke en gang PRØV å påstå at en sierra er det beste valget av alle de jeg ramsa opp nettop! Går du noe medikamenter eller ? Du har virkeligt lite peiling,tror heller ikke du har kjørt noe særligt på vinterføre. 240 er en stiv og tung bil(ikke rart di blir kalt traktorer) i forhold til sierra.360 er en bil med kort hjulavstand,dvs mindre kontrollerbart.Og en bmw 316 holder ikke i di lang løp,dårlige motorer osv,men mye bedre en 240 Er ikke uten grunn sierraen er blant di mest populæle sladdebilene. Har selv sierra,940,240,242 for tiden. Og ingenting kan måle seg med sierraen som lekebil. Skal man kjøre fort 150km/t på vinterføre ,da blir det 940 pga lang hjulavstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940ft Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 morsomt å se patriotene krige om sitt eget merke! Like morro hver gang! de trangsynte ford idiotene forguder jo bila sine.. akkurat som volvo folket! Hva med oss som faktisk har prøvd litt av hvert og faktisk har erfaring med forsjellige biler.. VI som er nøytrale? Ford RS du er faen meg komisk! om du mener at du kan ligge LANGT lenge og lenger enn langt og ikke minste breit med en sierra så må jeg si at jeg er saklig imponert! Dette har jeg faktisk aldri sett før! Et lite spm, har du i det hele tatt førerkort du hehe. Men det er jo slik bestandig,di med minst peiling tror di vet mest moooooahahahahahahahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg