gnusen Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 er ikke så flink med det men er den bilen som er "profilbildet" mitt no;) var fin engang når den var helt strøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusen Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 er ikke mye rust i kanalene men skjønner koffor ho som eigde bilen før har sparkla på sideskjørta;) ja litt på skjermen men det kan fiksast det og:) klarer fint og fikse al styling billi har jo biltema veit du:) og eksosen fikser eg på skolen:) driver faktisk på med den no på skolen.. men motoren lure eg på topppakninga kanskje er gåen?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Så utroli fin ut;) Jeg hadde nok satset på å få fatt i den, men må jo som sagt ha økonomi til det, for blir ikke så kjempe billig, men et prosjekt å satse på hadde nok vært greit;) Noen deler av stylingen som må skiftes ut eller er alt like helt bortsett fra at det trengs en liten overlakkèring? Kan bli kongefin igjen den der;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusen Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 nei alt av styling er heilt mangler ikke deler eller noe så glassfiber duk og polyester på baksida og glassfiber sparkel på framsiden og så pusse så er stylingen heil igjen:) ja vil ha fatt i den for liker den litt og kan bli tøff gate bil:) men må lakke litt her og der inni dører osv litt dårli lakk jobb på den desverre... men alt avintriøret ryker ut av bilen først om eg kjøper den for den er veldi fuktig inni pga litt dårli varme apparat, sikkert filteret som er tett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 HVEM bryr seg om han sladder rundt i bilen med L eller om han bare drar videre det han har hørt om bilen??? Jeg suger til å sladde, bare såvidt jeg klarer å holde bilen sidelengs uten å snurre, så egentlig har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i denne diskusjonen. Men akkurat det som er uthevet i quoten forklarer hvorfor bilmiljøet er så gjennomsyret med usannheter. 1 fjær blir fort til 20 forstillinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 skjønner akkurat hva du mener erik eneste jeg reagerte på var at det virka som du skulle se ned på hans "erfaring" da om du vil pga han ikke hadde lappen..... se meg jeg kjørte bil siden jeg var 9 år jeg til jeg fikk lappen i august (og da snakker vi kjøring ofte på lukka plass med masse herjing av alt fra fwd,rwd og 4wd) og mange ganger jeg har hatt lyst til å kommentere og fortelle div om biler når jeg var mindre (har vært her lenge) men ikke giddi pga folk kommer med alt det pisset om at man ikke har lappen... var bare det jeg prøvde å forhindre her! selv har jeg kjørt e30 325 med sveisesperre og syns det er overlegne biler men jeg ville heller hatt en sierra med like mye hester... og jeg er helt enig med deg! jeg syns det er helt på tryne at folk snakker om ting dem har hørt og har null erfaring fra de forskjellige bilene.. sånt er jeg også veldig lei av.. så mitt tips til folk som lurer på hva slags bil som er best å sladde med så må dem bare prøve forskjellig/sitte på med de type bilene i sladd for man merker mye på hvordan bilen er å kjøre bare ved at man sitter på i sladd.. er ikke noe vits i å spørre på forum som dette for da får man bare alt det pisset om at jeg hørte av en kompis at kompisen hanses syntes den og den bilen var den beste å sladde med så da MÅ det være sant Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 god svar veldi bra svar så om folk vil vite ka bil dei syns eg best sittpå og bestemm sjøl og ikke minst ka du liker;) kanskje eg ikke har så mye peiling men kanskje eg har litt pga har vert med på utellige sladde oppgjennom åra og mye allso MYE mekking så eg vil faktisk si eg har litt peiling men ikke mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 jada du har sikkert litt peiling! MEN du har ikke mye peiling på sladding (da mener jeg ordntlig sladding i god fart og kobling av svinger) hvis du bare har sparka den ut i en rundkjøring med L på... og det at du har skrudd mange biler betyr ikke at du automatisk veit hvorvidt en bil er bra å sladde med eller ikke.. ikke noe slår erfaring vettu... sånn er det bare.. nå er ikke jeg noen pro heller da for å si det sånn.. jeg er 18 og fikk lappen i august så jeg snurrer og står i jeg og.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg