al3k$ Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Ser at de har voks på selvvasken på esso, men hvordan funker den? skal jeg vaske bilen først, så spraye på voksen og så skylle bort? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Den fungerer dååårlig. Den holder vel i en uke maks. Gjør heller en ordentlig jobb. Skal du absolutt ha det på, spray på voksen og la bilen tørke. Ikke rør den, da bilen ikke blir ren i selvvasken. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Den er bare for å hjelpe til med å få vannet til å renne av etterpå. skal ikke ha noe beskyttelse effekt etter hva jeg har hørt, men er faktisk ganske grei å benytte om du ikke rekker å tørke over bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 det står "voks (glans-ett eller annet)" der, så skal jeg spraye det på bilen før jeg har vasket den, så la det tørke. og så vaske bilen? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Niks.. 1. såpe inn hele bilen med såpepistolen 2. høytrykks spyle bilen 3. vaske bilen med bøtte, såpe og mitt 4. skylle bilen 5. voks og så ble jeg usikker på om den skal spyles igjen eller om voksen skal bli liggende på bilen....noen som husker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Går det an å droppe 3'ern? Og skal jeg ikke tørke bilen før voks? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Niks.. 1. såpe inn hele bilen med såpepistolen 2. høytrykks spyle bilen 3. vaske bilen med bøtte, såpe og mitt 4. skylle bilen 5. voks og så ble jeg usikker på om den skal spyles igjen eller om voksen skal bli liggende på bilen....noen som husker? "Voksen" skal vel ikke spyles av. Men Statoil sier at "voks" skal spyles over med Glanstørk. Essos nye anlegg har bare Glanstørk så vidt jeg husker. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ingen som vet dette med sikkerhet? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Det er riktig det som Truhaa sier. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Går det an å droppe 3'ern?Og skal jeg ikke tørke bilen før voks? Droppe å vaske bilen med bøtte/mitt, for deretter å tørke den? er de gal mann;) Niks trenger ikke tørke før den type voks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 skal voksen spyles av? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Både på hydro og Statoil står det vel at: "Ved bruk av voks, må bilen spyles med glanstørk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Droppe å vaske bilen med bøtte/mitt, for deretter å tørke den? er de gal mann;) Niks trenger ikke tørke før den type voks.. Det er vel ett fett.. det funker ikke uansett hvordan du gjør det. Sett av en time og polér selv. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Enig kazzper.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg