Princess Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Er det noen som vet noen norske nettsider med rosa styling til bil/interiør? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jenter asså:doh Rosa lakk. Lakke plast ting etc.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hehe =) jenter og bil stemmer helt;) må jeg lakke selv?:P sånne rosa Pink my ride matter,er det bare å få kjøpt i utlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hehe =) jenter og bil stemmer helt;) må jeg lakke selv?:P sånne rosa Pink my ride matter,er det bare å få kjøpt i utlandet? må nok lakke selv jah,eller få noen til å lakke da=) hehe,dem m attener er jeg usikker på ifarta men,slags bil har duh a? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 daihatsu charade,bilder av den ligger i daihatsu tråden,inlegget laget av boosti hvis du vil se den =) har ikke tenkt å lage den så jalla men noe rosa interiør og detaljer har jeg lyst på =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hehe =) jenter og bil stemmer helt;) må jeg lakke selv?:P sånne rosa Pink my ride matter,er det bare å få kjøpt i utlandet? hehe ja.. ingenting som stemmer så godt:-P Det er ikke store jobben å lakkere noen plast ting/detaljer selv eller som nevnt finne noen andre. Angående mattene, så er jeg verken inne på Rosa eller pimp my ride:ass: Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 pink my ride er jo bare genialt :D =)ikke slakt meg for å si det her, men jeg skal ha lyserosa skrift på frontruta med ordet princess ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 øh..det hørtes lekkert ut:confused: Får satse på at onkel politi burer deg inne:jail Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Burer ikke inne sexy jenter for det :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 joda,kvinnelig hetrofil purk kanskje:chicken: Men den bilen din så jo strøken ut på bildene:oohh . Sjeldent jeg bruker ordet strøkent da jeg mener det er noe som er 100%. Senking og felger gjør mye med en bil..hadde det vært noe? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ja den er helt strøken=) og det er trossalt en 92 modell.. Ja det kan funke,felger skal hvertfall på etterhvert =) har satt på grøftelys og satt inn cd spiller,det er det jeg har gjort hittil,ikke så mye,men en start :) det er jo gøy å style en bil som er så trøken fra før av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 det vil jeg tru:-) mye senk og noen små hjul blir bra det. Supert at du skipper frontrute streamern da:yodude: babyhmm? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 jeg gjør jo ikke det :P det blir så lekkert :D Jeg kan hjelpe deg også å lage bilen din litt rosa og feminin :P ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 oisann:spider haha..den dagen går jeg i graven,gjerne med bilenealacocaina Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Jeg kommer om natta uten at du vet om det :P tenk om du våkna en morra så var bilen din rosa :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg