Bead-lock Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Å til dere som hater Rosa/farger.... Fortsett med å lakke bilene deres i de mørke kjedelige fargene... Sølv og slikt... Så får vi andre ENDA mere oppmerksomhet og kred når vi dukker opp på treff med kule biler med skikkelige farger...:thumb Så, stå på Frøken, å la deg ikke plages av bedreviterene... Men en tur innom jentene i http://www.pink-racing.com ville sikkert gjort at du følte deg hjemme og respektert for dine rosa tanker......:mat Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 aner jeg nå litt her at DU kanskje henger der beadlock?.. HA HA! du har nok en rosa amcar gjemt godt i garasjen et sted tenker jeg mr big boy Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 aner jeg nå litt her at DU kanskje henger der beadlock?.. HA HA! du har nok en rosa amcar gjemt godt i garasjen et sted tenker jeg mr big boy Skal vel ikke se bort i fra at du har helt rett på begge de to tingene der.....:titties: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 haha:) ego azz:titties: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Såå var det nok flørting for idag. HAHAHAHAHAHAH11111!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 bead lock I adore you !:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ja, han kan bli den nye venninda di! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ja, han kan bli den nye venninda di! Vær stille du a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Skal du lakke hele bilen eller bare ha noen deler innvendig i rosa? :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Vær stille du a Kjære deg; det er en umulig, det du akkurat ba om der :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Skal du lakke hele bilen eller bare ha noen deler innvendig i rosa? :D Eirik hadde vært stilig med hele bilen i rosa men den er jo så fin i lakken at det er ikke nødvendig,hvertfall ikke enda...skal ha detlajer inni bilen rosa =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Kjære deg; det er en umulig, det du akkurat ba om der :D Hvorfor er det det? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Hvorfor er det det? hehe Fordi det var Sugekopp du sa det til ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Fordi det var Sugekopp du sa det til ;) haha sugekoppen er ekkel:D problembarn ja,han er litt plagsom med andre ord?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Hvordan skal dette gå når jeg skal låne charaden tell jobb.. Nei...for alldel dropp rosa.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg