Gå til innhold

treff på glattkjøringsbanen i Sørlandsparken 15 september

Ranger emnet

weedar

Anbefalte innlegg

Klokka begynner dette da?

Tok meg den frihet å klippe fra 200sx-forumet:

Frikjøring 10:00 – 11:30

Superstage 11:30 – 12:30

Frikjøring 12:30 – 13:00

Drifting 13:00 – 14:00

Frikjøring 14:00 – 15:00

Breisladd 15:00 – 16:00

201meter 16:00 – 17:00

Frikjøring 17:00 – 18:00

Premie utdeling 18:00

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si?

Først takk for at noen andre også tar initiativ til å få til flere biltreff på Sørlandet. Det var gøy å få kjøre litt selv også.

Men planleggingen og gjennomføringen er det vel bare en ting å si om: CRAPPY :shake

Hvis det blir flere treff håper jeg det blir av en gjeng som viser seg med gule vester eller annen synlig bekledning, som vet HVA som skal skje og NÅR det skal skje, som kan FORMIDLE dette til oss som kjører, og at gjennomføring av kjøring og konkurranser er noe bedret planlagt/testet FØR treffet.

(Ja, jeg vet at jeg kanskje er litt inhabil siden jeg selv er med å arrangere annet treff, og litt ekstra irritert fordi noen rappet mine to 10" basskasser jeg hadde satt ut av bilen mens jeg kjørte. Men det var en ganske forvirrende dag. Vanvittig MORRO, men forvirrende...)

Men mest av alt, takk for at andre tar initiativet, slik at det blir mer kjøretid på banen. Oppsettet på frikjøringa var genialt :)

Noen som har bilder/film?

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider