FriX-244TiC Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Ble e-39 i gjenn :) bare sedan denne gangen da og ikke varebil.. Er en 97mod som er importert 99.. Bilen er "grønn" men den er mere sølv-grønn igrunn:wonder: Første som ble gjort var å få vekk di orginale xenonlampene! og guleblinkers og sette på 19" M5 hjul:titties: Så har jeg fått 50mm senkesett..men har bare fått montert foran.. skal ta flere bilder når alt er på plass.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Flere bilder trengs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 skal ta vettø:) åssen går det me skaden på bilen din? fikk alldrig kommet å kikket på den..:( Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 hadde FK uorginale lykter på den gamle.. å må si jeg er gla jeg spanderte litt dyrere lykter på denne.. på di gamle måtte jeg oxo demontere lykta for å skifte pærer til ringene :( Men skulle heller ha fått tak i sånne hjul som jeg hadde før..synes jeg kler E39 veldig bra.. skrudde bbs felger :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 skal ta vettø:) åssen går det me skaden på bilen din? fikk alldrig kommet å kikket på den..:( Har fått retta den opp, og lakkert den sånn halvveis foreløpig. Må få gjort det skikkelig når jeg får oppgjøret fra forsikringa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 sørgelige saker det der.. da gikk du vertfall glipp av en seriøs kjøper..hehe.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Det var da som pokker da :) hehe.. Hadde vel bare angra meg ihjel om jeg hadde solgt den uansett.. Men frister litt med en M3 eller M5, så vi får se hva som skjer når jeg får lakka den opp igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Gratulerer med 528! Så fin ut. Hva med å legge ut et bilde av bilen fra siden når du får slengt på senk ... :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hehe ja det kan du si..M3-M5 er jo helt rått..men dyrt å forsikre:(..betalte 12lapper på min gamle S6 4.2!75%bonus og full pakke!!og M-bil er nok ikkeno billigere en Audi S-biler!?!utenom deler da :) er fornøyd me denne her jeg.. og man kan jo leite lenge for å finne en 97mod 528 me under 200på tellern for 100 lapper :) Eneste feilen teknisk jeg vet om er at det er litt slakk i vannpumpa å den lager litt lyd på tomgang.. Ellers er det noe sjafs på forskjermen å bak som blir lakka i morgen eller tirsdag..har levert bilen på lakk verksted i dag:) Tyrann: Kremt..står 50mm senk fra GS på den foran.. ble skuffa.. men skal vist sige seg te i løpet av noen månder..så jeg venter litt me å senke den bak så ikke den blir hengene med baken..verste jeg vet Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 528 til under 100 er ikke ille uansett det.. Hvis du vet du har slakk i pumpa så burde du ikke drøye det lenge før du bytter den. Den har en tendens til å gi seg på rundt 200K på M52 motoren. Ellers ser det ut til at du har fått deg en fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Da har jeg fått lakket bakfangern å lista over og H.forskjerm fått skygget ut en flekk på bakskjermen.. så nå er jeg fornøyd :)Jippi....er litt steinsprut på panseret men det gidder jeg ikke gjøre noe med før eventuelt til våren igjenn... Ikkeno masing om baklyktene..:).. venter på nye Hella me hvit blink..:) Oxo får jeg slenge med et "ironisk" bilde av min første bil! Er altså en 84mod 240Tic me et aldri så lite klistremerke i bakruta.. for sånn møkk som det skulle jeg ALLDRIG ha...hehe.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jobber du på bmw i kr.sand? synes jeg så denne bilen der på fredag:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 nei..et sjekkpunkt verksted i Kragerø.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg