Gå til innhold

kjøpt 528 igjenn :)

Ranger emnet

FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

Ble e-39 i gjenn :) bare sedan denne gangen da og ikke varebil..

Er en 97mod som er importert 99..

Bilen er "grønn" men den er mere sølv-grønn igrunn:wonder:

Første som ble gjort var å få vekk di orginale xenonlampene!

og guleblinkers og sette på 19" M5 hjul:titties:

DSC01542.jpg

Så har jeg fått 50mm senkesett..men har bare fått montert foran..

skal ta flere bilder når alt er på plass..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde FK uorginale lykter på den gamle.. å må si jeg er gla jeg spanderte litt dyrere lykter på denne.. på di gamle måtte jeg oxo demontere lykta for å skifte pærer til ringene :(

DSC00492.jpg

Men skulle heller ha fått tak i sånne hjul som jeg hadde før..synes jeg kler E39 veldig bra.. skrudde bbs felger :)

DSC00497.jpg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det kan du si..M3-M5 er jo helt rått..men dyrt å forsikre:(..betalte 12lapper på min gamle S6 4.2!75%bonus og full pakke!!og M-bil er nok ikkeno billigere en Audi S-biler!?!utenom deler da :)

er fornøyd me denne her jeg..

og man kan jo leite lenge for å finne en 97mod 528 me under 200på tellern for 100 lapper :)

Eneste feilen teknisk jeg vet om er at det er litt slakk i vannpumpa å den lager litt lyd på tomgang..

Ellers er det noe sjafs på forskjermen å bak som blir lakka i morgen eller tirsdag..har levert bilen på lakk verksted i dag:)

Tyrann:

Kremt..står 50mm senk fra GS på den foran.. ble skuffa.. men skal vist sige seg te i løpet av noen månder..så jeg venter litt me å senke den bak så ikke den blir hengene med baken..verste jeg vet

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lakket bakfangern å lista over og H.forskjerm fått skygget ut en flekk på bakskjermen.. så nå er jeg fornøyd :)Jippi....er litt steinsprut på panseret men det gidder jeg ikke gjøre noe med før eventuelt til våren igjenn...

P1050003.jpg

Ikkeno masing om baklyktene..:).. venter på nye Hella me hvit blink..:)

P1050002.jpg

Oxo får jeg slenge med et "ironisk" bilde av min første bil!

Er altså en 84mod 240Tic me et aldri så lite klistremerke i bakruta.. for sånn møkk som det skulle jeg ALLDRIG ha...hehe..

P1050001.jpg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider