Gå til innhold

Anlegg i VW Golf IV

Ranger emnet


kallert

Anbefalte innlegg

Holder på å fikse litt anlegg i den nye golfen min. Og jeg lurer på om det er mulig å bruke den orginale spilleren i bilen og koble den opp til en forsterker for å kjøre sub pluss 2 høytalere i hatthylle samt 2 i bakdørene(tenkte å la de orginale fremhøytalerne gå via den orginale spilleren). Eller må jeg helst kjøpe nye spiller. Er i sterk tvil om hva jeg vil gjøre, siden det er fabrikk montert cd-spiller og radio. Pluss at tyskerne i all sin visdom setter inn en radio/kassettspiller med en cd spiller over detter igjen. Så det blir ett tomrom hvis jeg tar ut disse og sett inn en nye spiller, som jeg da må få fyllt igjen på noe vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt små hyller til å fylle igjen det tomrommet du snakker om..

Jeg har golf selv og har gjort det.

Jeg har kjøpt en sub, 2 sett med 6,5" komp sett og en 4 kanals forsterker. Kjører front og sub på forsterker og de i bakdørene på spilleren. Grunnen til det er at det er fronthøytalerene du skal høre mest når du kjører (logisk at best lyd skal komme forfra). Personlig hadde jeg droppa hattehylle hvis du skal ha i både front og bakdørene. Kjøpt et godt frontsett og kanskje ett litt dårligere i bakdørene. Er tross alt deg selv du skal spille for og ikke de som sitter i baksetene.

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt små hyller til å fylle igjen det tomrommet du snakker om..

Jeg har golf selv og har gjort det.

Jeg har kjøpt en sub, 2 sett med 6,5" komp sett og en 4 kanals forsterker. Kjører front og sub på forsterker og de i bakdørene på spilleren. Grunnen til det er at det er fronthøytalerene du skal høre mest når du kjører (logisk at best lyd skal komme forfra). Personlig hadde jeg droppa hattehylle hvis du skal ha i både front og bakdørene. Kjøpt et godt frontsett og kanskje ett litt dårligere i bakdørene. Er tross alt deg selv du skal spille for og ikke de som sitter i baksetene.

 

Hvor fikk du tak i de "hyllene".:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i de "hyllene".:)

 

Jeg fikk tak i min på skroten fra en annen golf, så har orginal hylle. Du kan også kjøpe de på diverse nettbutikker jeg har sett. Eneste jeg kommer på i farta er transmedia.no.

Har aldri brukt transmedia før, men har en kompis som har og han hadde desverre ikke positive erfaringer derfra. Jeg vil anbefale deg å ringe nærmeste skrothandel og høre med de :)

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å fikse litt anlegg i den nye golfen min. Og jeg lurer på om det er mulig å bruke den orginale spilleren i bilen og koble den opp til en forsterker for å kjøre sub pluss 2 høytalere i hatthylle samt 2 i bakdørene(tenkte å la de orginale fremhøytalerne gå via den orginale spilleren).

 

jeg har en golf iv 2003 modell med dobbel din orginalspiller. Lurte på om noen har et svar på dette spørsmålet som kallert stilte...???

Er det mulig å koble til en ekstern forsterker til denne spilleren?

Eller må denne byttes ut?

 

Håper noen kan svare på dette :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en golf iv 2003 modell med dobbel din orginalspiller. Lurte på om noen har et svar på dette spørsmålet som kallert stilte...???

Er det mulig å koble til en ekstern forsterker til denne spilleren?

Eller må denne byttes ut?

 

Håper noen kan svare på dette :) :)

¨

 

Stilte spm på golf forumet og. Der ble jeg anbefalt å kjøpe ny spiller og kjøpe meg en skuffe/hylle og sette inn der hvor det blir åpning.

 

http://www.bilforumet.no/golf-iv/178557-orginale-spillere-eller-ny.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår