Gå til innhold

Steffen's 318is, Lakkert ; )

Ranger emnet

steffen89

Anbefalte innlegg

i dag var jeg og skulle kjøpe ei basskasse. men det ble et element til i steden da kassa var for stor.. så da bruker jeg kassa til Jbl 1600w. men skal putte i den grå JBl 1600w bassern. sikkert like bra. men kostet 2k. men da får jeg tettet igjen den kassa osv. så får se åssen alt blir. skal legge opp ledninger foran igjen da den ene ikke funker. hatthylle vet jeg ikke åssen det blir med enda. får nok se ann det og :P

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg tatt en plate og satt foran det hullet i kassa mi. ble bra lyd selv om det egetlig er en porta kasse. var så vidt den gikk baki der da : P hehaea

ble grei nok lyd når jeg tok ned sete ryggene. men lurer da på åssen skal jeg få den lyden når sete ryggene er oppe igjen?

- ved og kjøpe ei hatthylle der det hull for høytaler og bruke de som "luftehull" vis det går da ? eller skjære i min ? lage sånn bassreflektrør eller noe?

hva tror dere?

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

da er ny hatthylle på plass. ble bra det. basslyden kommer mere frem inni bilen. og nå er det bare 2 uker til oppkjøringa :D gleder meg som en unge :D og så skal bilen på verkstedet i morra for siste fiks. noen foringer og lenkearmer foran på bilen. + at de skal fikse flexirøret under bilen. bråker så syyyykt. :D

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. kan legge opp et bilde av hatthylla:

DSC01165.jpg

har ikke akkurat noe bilde av understeller på bilen.

og et lite stemmingsbilde for jeg skal bruke den:

DSC01168.jpg

jeg vet den trenger nye skilter :p

også en liten vask:

DSC01118.jpg

DSC01117.jpg

basselemntet jeg har i bilen nå er dette:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1614

men blir nok ny kasse da den jeg har nå er litt for stor. blir en styg lyd i elemnetet når den spiller.. klonkelyd. akkurat når bassen slår inn.

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

takk : )

hmmm. synes bilstereo er moro, har mye og velge mellom : )

men jeg beholder bare JBl basserne mine. selger de andre får nesten ikke inn den dobble kassa, får den jo inn. men den bruker for mye plass. så skal begynne med og selge den dobbel og den ene forsterkern, deretter kjøpe ny basskasse til den ene JBL'n for den jeg har nå er feil volum. og den kassa skal jo selvklart være mindre enn den som er der nå. og da blir det kanskje plass til en til ved siden av : ) deretter blir det og prioritere frontsettet. og div styling.

motoren har gått veldig langt 287km. så vis det blir mye penger til overs blir det nok med tia en liten turbo på den : )

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips er å ikke legge så alt for mye penger i førstebilen din ;) Ihvertfall ikke en som har gått så langt. Bmw tåler å gå langt og din kan sikkert gå lenge enda, men man får så lite igjen for de når man skal selge så lønner seg ikke å legge i for mye penger da tapet blir deretter. Holdt mye på med bilstereo tidligere jeg også :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider