Gå til innhold

Steffen's 318is, Lakkert ; )

Ranger emnet

steffen89

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

komme med en liten update her jeg da. : )

det som har skjedd siden sist er da at jeg bestilte ny eksos. det har ankommet. men blir ikke satt på før fronten på bilen blir fikset.

deler som er kjøpt nytt er:

panser, frontramme, grillramme, eksos og kat

deler som blir kjøpt inn er:

nyrer til grillen.

nye baklykter, eller så bruker jeg de orginale og soter dem etter eu godkjenninga.

uorginale M fanger. enten fra koed eller veng. hva anbefales?

jeg setter på de orginale lyktene jeg fikk med, kjøper ringer til dem, eller kjøper de på gsbildeler til 2500kr. med sort innmat.

men ved og bruke de orginale lyktene holder jeg et orginalt look på bilen og : )

også er det lakkering av deler. jeg håper på at det blir hellakkering til sommern sammen med et nytt par felger. (brock b4)

tror det at vis jeg kjøper sånne ringer til og ha på de orginale lyktene da kommer jeg til og kjøpe hekk innsats til fanger bak :D

kommer kanskje noen bilder. har desverre ikke noe bilder av skadene :S

kom gjerne med forslag til ting : ))

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre at du var uheldig med bilen. Men det er ganske klassisk å ta av veien i løpet av de første mnd med lappen om man kjører BMW med RWD (med mindre man er redd for gasspedalen da - noe de færreste av oss er). Godt de gikk bra med deg og bilen til en viss grad i allefalL!

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada sånn er det vett : p

men har da en grunn til og pusse den opp litt.. kan sette på noen deler jeg vil selv og. : ) og så blir det vell hellakkering til sommer håper jeg på : ) da blir det bare og kjøre sakte med bilen.

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg har desverre ikke tatt noen bilder.

har et bilde av skaden bak, kan legge det inn. har begynt og lakke frontstykket og montert det. skal ta et lite rust hull i dag, legger ut noen bilder senere i dag : p

skal få grunnet panser, grillramma i dag : )

må snart få taki fanger og baklykter til bilen og

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er delene lakkerte. hehe. ble ikke verdens beste resultat men. helt greit for nå. kanskje bedre til sommer. monteringen har begynt : )

men skal kjøpe et nytt feste til panseret da det ene ble litt bøyd. for det på mandag og da skal bilen inn til sjekk. da blir eksosen fiksa : ) kanskje den lille bulken bak og : )

men mangler nyrer foran da, men det kommer. har desverre ikke noe bilder nå.

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har delene begynt og falle på plass igjen :D

har satt på begge lyktene. panseret er satt på, men jeg må ha et nytt feste får det i morra. da skal bilen på verkstedet og få ny eksos : )

angelringer og karbon nyrer er bestilt : D

rqvb2vc1xauuolkzqjlx.jpg

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider