Gå til innhold

Steffen's 318is, Lakkert ; )

Ranger emnet

steffen89

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da begynner det og skje litt av hvert her. planen er hel lakkering + mtech styling.

noen bilder av det som har skjedd hittil:

ft94td3k3rbzc6hsubmt.jpg

ny spiller. kjøpt også et 5,25 frontsett.

han som hadde bilen hadde klippet i jernet under hatthylla. veldig stygt.:

s8edby593ezxftbbtptt.jpg

men er fikset nå med at jeg laget fineer plater og satte høytalere i dem. dette funker ganske bra foreløpig enda. : )

et bilde av god stolene da : )

1x0y2h6yfyiuubjsf73p.jpg

så kjøpte jeg "M" matter for og prøve ut åssen ebay var:

g2e9q0fqreub5shlxga0.jpg

har også kjøpt inn:

- 2 nye framskjermer.

- Mspeil

- Øyelokk

- Bakrutesenker. men synes den blir for liten så vet ikke om jeg skal ha den på.

har ikke bilde av disse tingene da de ble lagt bort med en gang de kom.

dette blir bestilt:

wfx2ppaqpimqy5vxriao.jpg

HL_B3_E36_A_DP_LHD_PLUS_CCFL_W_08.jpg

Mlister og tåkelys også. når penger er tilstede for det.

Mtech stylinga kommer vell litt etter påske. ; )

håper på og få noen penger til overs etterhvert til

- xenon i grøftelys

- Gt splittere

- nye skilt blir det uansett.

lakkeringa vil skje med en gang stylinga her i huset.

selger også ei hatthylle uten hull. og bakrutesenker vis noen vil ha den :)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja jeg begynner og tenke litt i den veien.

har 2*12 rockford der nå.men en JBL 1600watts liggendes da. hehehe. og noen fronthøytalere som ikke er helt brae. så vurderer og kjøpe et frontsett i steden assa. og basserne er koplet på egen bassutgang på spillern.

har lest litt om at 6,5" er for stort for siden foran. er det rikig?

jeg skal ikke ha noe høytalere i dørene, tenkte på den nedmed beina, og så en diskant oppe på dashen:D

Hei du. Nå har jeg ikke lest ut hele veien på denne "Tråden"

Men jeg bruker MB Quart frontsett i min BMW e36 Coupe. Det skal være noe av de tynneste frontsettene du kan få tak i(rett meg om jeg tar feil) Uansett, de gir god lyd fra seg(jeg bruker forløpig bare innebygd forsterker som sitter i spilleren(60watt x 4) Men skal koble de på en egen forsterker bare jeg får den igjenom EU'n, mangler det shø. Men de gir god lyd fra seg. Eneste problemet med E36 Coupe er at det er så tett mellom bagasje rommet og coupe'n. Så jeg hadde faktisk anbefalt deg å bygge in sub i hatte hylla. Det har vertfall jeg planer om. Siden jeg får ikke nok trøkk inn i coupe'n. Bruker en CervinVega sub, som er i en egen kasse som er spesial bygd hos Hi-Fi klubben.

Men nå blir det invikla her. Men jeg hadde vell gått for MB Quart. skal prøve å finne esken jeg har på boden ett sted. Så får du resten av info'en om de. ;)

Men ellers er bilen din NAJS =)

93 MR2 Turbo

94 BMW 318is

x. 94 golf gti turbo

x. 94 vw vr6 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei ;) ja har kjøpt meg ny spiller samt 5,25 frontsett foran :) ble bra lyd. flyttet de som var foran, bak bra ble lyd. bassen har jeg på minst mulig.så da er det greit. men har jeg på mere så hopper hatthylla og det er ikke fin lyd så til sommern så skal jeg gjøre som en kompis har gjort lagt under mye dempingsmatter da ristet den ikke noe særlig men bass lyden kom inn i bilen ;)

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut som følgende deler er på vei:

rieger bakrutesenker

clear tåkelys

front lykter og smoked corner light.

har også kjøpt lykteglass(smoked) sideblinklys og baklykter (clear smoked) til fattern sin bil (svart e39) får vell legge inn noen bilder av dette når disse delene kommer : )

baklyktene og fangerne har ankommet i dag. skal hente de senere i dag. gleder meg som en unge Wink

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update. da er fangerne i hus ;)

front:

http://images.bimmers.no/files/yhj6sq0xr8z9ddq0o5u7.jpg

side:

http://images.bimmers.no/files/wtlapc3khxxxf9e6t2gt.jpg

bak:

http://images.bimmers.no/files/6fpobd80f0lfnfw7cdgg.jpg

baklykter:

http://images.bimmers.no/files/jy6ru1gbm296xb5df9cm.jpg

har også lister og leppa til frontfangern samt diffuser til bakfangern. men lurer på angående sideskjørta da. jeg tok med det ene side skjørtet la det inntil kanalen min jekke hullene stemte ikke helt gikk litt over dem liksm?

men så tok jeg malen som fulgte med den gikk rett over.

så eneste jeg mangler for bilen blir sendt på lakker er den nye bakrutesenker ; )

venter lykter foran og tåkelys. har ikke kjøpt M lister enda, men det kommer vell etterhvert. : )

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite med respons her gitt.

men lurer på angående tåkelysene. åssen er kontakta der. kan jeg bruke en som sticker fra blinklys foran eks?

tenkte på at vis det er samme så kan jeg klippe av noe på hoggeriet og skøte de sammen? noen som vet noe om dette?

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite respons inni mellom må liksom lakke bilen din grønn og gull føre noen gidder og komentere noe føles det ut som inni mellom.... hehe

men tilbake til sak... gjør seg med nye bak lykter pent med hvite og rød på blå bil. få tatt noen bilder når du har montert fangern og sidesjørta tror det blir bra.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger opp et bilde av den jeg ; )

jeg har bud på 400kr da betaler jeg frakt. men kan få den for 400+frakt fra din side. aner ikke hva frakten kan være. mellom 50-200kr ettersom jeg har skjønt det..

http://images.bimmers.no/files/60kf5ppx3npgp30kmx25.jpg

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider