Gå til innhold

Ny bil, Golf GLI cab

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

en GTI 8v går skamdårlig.. så det er nok ikke noe galt med den..

Går 1.8 8v GTi skamdårlig?

Hentet fra denne siden

"VW Golf mk1 1800 '82-'84

In September 1982, the GTi got a major upgrade when the 1600 was bored out from 79.5 mm to 81 mm. The stroke went up to 86.4 mm and the 1781cc unit was born. Also the pistons and connecting rods were lightened. The valve size was increased and cylinder head modified. With a compression ratio of 10:1, mid-range torque improved. Its peak 109 Ibf.ft was delivered at 3500 rpm, whilst all 112 bhp arrived at 5800 rpm. The 0-60 mph dropped to a startling 8.2 seconds, and top speed climbed to 114 mph.

Greit nok at Cab'en veier litt mer, men uttalelsen din var at 1.8 8v GTi går skamdårlig generelt.

Det kan jeg ikke skjønne.

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, men om du trenger eller ikke har fått tak i så kan du bare si fra.

fant en høgger her i australia, der det krydde av chrom fangere,chrom griller og noen få speil, så vurderer å ta med hjem liksom å selge :) men får se om det er noe interesse for det :D

har du noe mer bilder av bilen ? ser jo sinnsykt fet ut!

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TiNy

Går 1.8 8v GTi skamdårlig?

Greit nok at Cab'en veier litt mer, men uttalelsen din var at 1.8 8v GTi går skamdårlig generelt.

Det kan jeg ikke skjønne.

tja.. kommer vel litt ann på hva man er vant med tenker jeg.. jeg mente ikke at 8v går skamdårlig til golf å være liksom.. men jeg har kjørt både mk1 og mk2 8v.. blei MEGET skuffa over mk2'n ihvertfall.. og blei igrunn innmari skuffa over 16v'n jeg hadde også.. jeg mener at disse bila er litt oppskrytt når det gjelder aks og fartsressurser.. men bevares.. nydelige biler som er morsomme å kjøre.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

tja.. kommer vel litt ann på hva man er vant med tenker jeg.. jeg mente ikke at 8v går skamdårlig til golf å være liksom.. men jeg har kjørt både mk1 og mk2 8v.. blei MEGET skuffa over mk2'n ihvertfall.. og blei igrunn innmari skuffa over 16v'n jeg hadde også.. jeg mener at disse bila er litt oppskrytt når det gjelder aks og fartsressurser.. men bevares.. nydelige biler som er morsomme å kjøre.

Min erfaring er at noen går bra andre bedre mens resten er oppbrukt =o) mk1 min gikk bra hett før motorras sef... å naboen sin 16v gikk utrolig bra forhold til andre 16v så man finner alt.

men cabben gikk vel bedre etter litt jobb baldric ?

dag a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brooom

Min erfaring er at noen går bra andre bedre mens resten er oppbrukt =o) mk1 min gikk bra hett før motorras sef... å naboen sin 16v gikk utrolig bra forhold til andre 16v så man finner alt.

men cabben gikk vel bedre etter litt jobb baldric ?

dag a

Min 16v gikk vesentlig bedre enn de fleste andre jeg har kjørt..hehe.. var gjort no småtteri med den.. jeg skal ikke ødelegge tråden.. jeg bare syns at golf sine gti biler er litt oppskrytt når det gjelder hvor bra dem går.. men nyedelige biler er det..

Ontopic: gleder meg til å se denna cab'n ferdig.. blir nok gøørgromt :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic: Hvem er det foresten som har skrytt av at Golf sine GTI biler er raske?? Einserne ble regnet for å være raske når de kom, men etter det har vell hverken Golf 2, 3 eller 4 blitt sett på så veldig raske til å være GTI biler?

Ontopic: Har omsider bestilt meg ny fangere :D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic (for siste gang. jeg lover.. hehe):

en god del folk i 16-20 års alderen som skryter uhemmet av hvor rask Golf gti er :) var bare det jeg mente..hehe.

Ontopic: få fiksa flere bilder av bilen da :) høres ut til å bli meget søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...