Gå til innhold

storløp på hakavika

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

noen klare? eller noen som bare skal se på?.. jeg er hvertfall klar med min ny-innkjøpte landsfinale 244:D og jeg veit flere som kommer med grei redskap. kommer en frisk ascona B man burde følge med på veit jeg. har allerede sett for meg en finale på den bilen.

har prøvd min egen bil også og det kommer til å bli spennende å se om jeg fikser å kjøre den. blir hvertfall ikke bare bare trur jeg..

lykke til dere som skal dit da:D Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer!! Mangler bare litt småplukk på Corsan! Skal prøve å sette på Kadett fjører forran for å se om den blir bedre og bytte litt hjul å så må kjærringa male litt til så blir det bra! Jammen meg godt det er ei stund til fredag!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vi skrudde klar bilen over natta.. klokken 2 var toppen plassert og skrudd fast, og tidlig på morran justerte vi tenning med øra og bilen var kjørt hele helgen uten vann og den overlevde hele helgen.. så en ting er sikkert VOLVO<3. tilogmed svigerbror som er så opel fan fikk lyst på volvo i helgen:D

bilen ble forresten med meg hjem og kommer ikke på bud før neste år i et kval-løp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vi skrudde klar bilen over natta.. klokken 2 var toppen plassert og skrudd fast, og tidlig på morran justerte vi tenning med øra og bilen var kjørt hele helgen uten vann og den overlevde hele helgen.. så en ting er sikkert VOLVO<3. tilogmed svigerbror som er så opel fan fikk lyst på volvo i helgen:D

bilen ble forresten med meg hjem og kommer ikke på bud før neste år i et kval-løp:D

helt rett! Volvo er tingen! :partyon:

Hadde motorsport vært enkelt hadde det blitt kalt fotball!

Volvo 340 RCN 2,8l

Oppegård Motorsport http://www.o-motorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det til slutt?

Du hadde vel tre heat-seiere og en 2. på lørdagen? (Eller var det en annen Klovnebil med Daniel på?)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det til slutt?

Du hadde vel tre heat-seiere og en 2. på lørdagen? (Eller var det en annen Klovnebil med Daniel på?)

Kan nok stemme det. Daniel kjørte glimrende å leda juniorklassen før finale! I a-finalen endte han på 2.plass å fikk pengepremie! Å det hele toppa seg da han fikk bilen på EGET BUD!!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp sant det magnus.. måtte bare se meg slått av Andreas Sletten, fy faen som den gutten kan kjøre boble, det skal være sikkert og visst.. og jeg vil heller ikke legge skjul på at jeg hadde vel helges sprekeste juniorbil, så det var ikke sjåfør som gjorde mest av resultatet.men jeg kjørte nå bilen inn til mål vær gang da

kunne ha vunnet løpet i siste runde når jeg lå likt med Andreas, men jeg bomgiret dessverre, men jeg er ufattelig fornøyd forde jeg. og må vel takke dem som kjørte mot meg for fin kjøring, hadde 1 liten bulk når jeg kom hjem og det var et ærlig og redlig forsøk på innersving av Bjørn Ola Grøterud som forresten var helgens store favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider