Gå til innhold

storløp på hakavika

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke noen som har bilder av råskapen jeg kjørte på hakavika a?.

og en liten endring i det jeg skreiv tidligere, den bilen skal kjøres landsfinale med, ikke kval.. har andre saker for kval;)

Tok en del bilder oppe der, men ingen av bilen din tror jeg.

Her er vel dagens største kaos (med en annen klovn :-):

DSC_5940_1.jpg

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har dere bilcross førerne planer om å lære dere å faktisk FULLFØRE runder uten å måtte kjøre motgående kjøre retning, havne på taket eller nødvendigvis ligge parkert opp etter grøfta?

Jeg har ALDRI skjønt meg på bilcross.. er det egentlig meninga at første man skal havne i mål etter så mange runder? ELLER

eller at dere SKAL kræsje mest mulig og fucke opp for motstanderen? for såfall har jeg et bedre alternativ for dere..

DESTRUCTION DERBY!

hvor vanskelig kan det egentlig være å fullføre et slikt løp lurer jeg på.... :afro

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har dere bilcross førerne planer om å lære dere å faktisk FULLFØRE runder uten å måtte kjøre motgående kjøre retning, havne på taket eller nødvendigvis ligge parkert opp etter grøfta?

Jeg har ALDRI skjønt meg på bilcross.. er det egentlig meninga at første man skal havne i mål etter så mange runder? ELLER

eller at dere SKAL kræsje mest mulig og fucke opp for motstanderen? for såfall har jeg et bedre alternativ for dere..

DESTRUCTION DERBY!

hvor vanskelig kan det egentlig være å fullføre et slikt løp lurer jeg på.... :afro

du får prøve selv da veit du..:race da får nok pipa ei annen låt..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DESTRUCTION DERBY!

haha du har tydligvis så vidt sitti i en bil på bane. Folk kjører ut,bryter osv i alle typer for motorsport. Noe du tydeligvis ikke har oppfattet. For meg virker det som om du er enda et ekspemel på de stusselig, fattige rånerne som jeg blir kvalm av. Så hekt av de grønne wunderbaumene du har festa under arma og kom med fakta.

Du kunne prøvd å stille opp sjøl, du hadde endt langt ned på resultatlista, forøverig virker det som om motorsport kunnskapen din også er langt ned på resultatlista.

Men kan skjønne at man ofte får et dårlig intrykk av bilcross, for 50 % kjører rett og slett drit dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du har tydligvis så vidt sitti i en bil på bane. Folk kjører ut,bryter osv i alle typer for motorsport. Noe du tydeligvis ikke har oppfattet. For meg virker det som om du er enda et ekspemel på de stusselig, fattige rånerne som jeg blir kvalm av. Så hekt av de grønne wunderbaumene du har festa under arma og kom med fakta.

Du kunne prøvd å stille opp sjøl, du hadde endt langt ned på resultatlista, forøverig virker det som om motorsport kunnskapen din også er langt ned på resultatlista.

jupp.. enig der. nok ett eksempel på en idiot som ikke har peiling på hva han sier.. tenkt først.. snakk etter på er ett godt tips

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider