asona_er_best Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 er ikke noen som har bilder av råskapen jeg kjørte på hakavika a?. og en liten endring i det jeg skreiv tidligere, den bilen skal kjøres landsfinale med, ikke kval.. har andre saker for kval;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 er ikke noen som har bilder av råskapen jeg kjørte på hakavika a?. og en liten endring i det jeg skreiv tidligere, den bilen skal kjøres landsfinale med, ikke kval.. har andre saker for kval;) Tok en del bilder oppe der, men ingen av bilen din tror jeg. Her er vel dagens største kaos (med en annen klovn :-): Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 tove engebretsen det der gitt:D.. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvem kjører den nsu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det var gro edvardsen, men den er solgt. veit ikke helt hvem den er solgt til. 2liter boble motor som var ordentlig dau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det var gro edvardsen, men den er solgt. veit ikke helt hvem den er solgt til. 2liter boble motor som var ordentlig dau ok. har ein som e lik som jeg har tenkt å bygge opp veit du åssen girkasse døm hadde brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 når har dere bilcross førerne planer om å lære dere å faktisk FULLFØRE runder uten å måtte kjøre motgående kjøre retning, havne på taket eller nødvendigvis ligge parkert opp etter grøfta? Jeg har ALDRI skjønt meg på bilcross.. er det egentlig meninga at første man skal havne i mål etter så mange runder? ELLER eller at dere SKAL kræsje mest mulig og fucke opp for motstanderen? for såfall har jeg et bedre alternativ for dere.. DESTRUCTION DERBY! hvor vanskelig kan det egentlig være å fullføre et slikt løp lurer jeg på.... :afro Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 når har dere bilcross førerne planer om å lære dere å faktisk FULLFØRE runder uten å måtte kjøre motgående kjøre retning, havne på taket eller nødvendigvis ligge parkert opp etter grøfta? Jeg har ALDRI skjønt meg på bilcross.. er det egentlig meninga at første man skal havne i mål etter så mange runder? ELLER eller at dere SKAL kræsje mest mulig og fucke opp for motstanderen? for såfall har jeg et bedre alternativ for dere.. DESTRUCTION DERBY! hvor vanskelig kan det egentlig være å fullføre et slikt løp lurer jeg på.... :afro du får prøve selv da veit du..:race da får nok pipa ei annen låt.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ok. har ein som e lik som jeg har tenkt å bygge opp veit du åssen girkasse døm hadde brukt Helt sikkert boble Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 når har dere bilcross førerne planer om å lære dere å faktisk FULLFØRE runder uten å måtte kjøre motgående kjøre retning, havne på taket eller nødvendigvis ligge parkert opp etter grøfta? Jeg har ALDRI skjønt meg på bilcross.. er det egentlig meninga at første man skal havne i mål etter så mange runder? ELLER eller at dere SKAL kræsje mest mulig og fucke opp for motstanderen? for såfall har jeg et bedre alternativ for dere.. DESTRUCTION DERBY! hvor vanskelig kan det egentlig være å fullføre et slikt løp lurer jeg på.... :afro haha du har tydligvis så vidt sitti i en bil på bane. Folk kjører ut,bryter osv i alle typer for motorsport. Noe du tydeligvis ikke har oppfattet. For meg virker det som om du er enda et ekspemel på de stusselig, fattige rånerne som jeg blir kvalm av. Så hekt av de grønne wunderbaumene du har festa under arma og kom med fakta. Du kunne prøvd å stille opp sjøl, du hadde endt langt ned på resultatlista, forøverig virker det som om motorsport kunnskapen din også er langt ned på resultatlista. Men kan skjønne at man ofte får et dårlig intrykk av bilcross, for 50 % kjører rett og slett drit dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 haha du har tydligvis så vidt sitti i en bil på bane. Folk kjører ut,bryter osv i alle typer for motorsport. Noe du tydeligvis ikke har oppfattet. For meg virker det som om du er enda et ekspemel på de stusselig, fattige rånerne som jeg blir kvalm av. Så hekt av de grønne wunderbaumene du har festa under arma og kom med fakta. Du kunne prøvd å stille opp sjøl, du hadde endt langt ned på resultatlista, forøverig virker det som om motorsport kunnskapen din også er langt ned på resultatlista. jupp.. enig der. nok ett eksempel på en idiot som ikke har peiling på hva han sier.. tenkt først.. snakk etter på er ett godt tips Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hehe prøv å få stoppa en bil med slitne bremser når du kommer i full fittings på 2gir og en eller annen tulling snurrer forran deg, hvor lett er det å stoppe fort opp eller komme seg unna på en trang bane?? du får ta åsse prøve en gang, du veit tydeligvis ikke hva du prater om sugekopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Helt sikkert boble trur det meste på den bilen var nsu egentlig, er jo nsu får vel si, legenden trond caspersen som hadde bygd den bilen for mange mange år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 trur det meste på den bilen var nsu egentlig, er jo nsu får vel si, legenden trond caspersen som hadde bygd den bilen for mange mange år siden.. Tony ikke Trond hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 trond jo, var i fra slemmestad og var kamerat med onkel;). det han ikke hadde til nsu hadde du ikke bruk for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg