kallert Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Holder på å fikse litt anlegg i den nye golfen min. Og jeg lurer på om det er mulig å bruke den orginale spilleren i bilen og koble den opp til en forsterker for å kjøre sub pluss 2 høytalere i hatthylle samt 2 i bakdørene(tenkte å la de orginale fremhøytalerne gå via den orginale spilleren). Eller må jeg helst kjøpe nye spiller. Er i sterk tvil om hva jeg vil gjøre, siden det er fabrikk montert cd-spiller og radio. Pluss at tyskerne i all sin visdom setter inn en radio/kassettspiller med en cd spiller over detter igjen. Så det blir ett tomrom hvis jeg tar ut disse og sett inn en nye spiller, som jeg da må få fyllt igjen på noe vis. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Du har med andre ord en "dobbel" spiller? På min golf så var det ett lite oppbevarings-rom over spillern (akkurat like stor som en normal cd-spiller). Denne har jeg bytte ut med no målere og skit.. Så du kan få kjøpe denne av meg om du vil. Vil sterkt anbefale deg å kjøpe en ny spiller. Du har omtrent ingen justerings-muligheter på din org. spiller. F.eks egen sub-utgang har den jo ikke.. Så blir bare kjas å skal beholde den. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 tror han mente, å ha forsterker ut fra org spiller på sub og høytalere bak, og la de forann være kobla til den innebygde forsterkeren i spillern , tar jeg feil ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er det i det hele tatt signal-utgang på org. spiller da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er det i det hele tatt signal-utgang på org. spiller da? nei, men som jeg forstod han , så var det litt d han lurte på om dette her går, det er ikek signal uttak på org hvertfall, men har ment jeg har sett sanne bilmerke isoadaptere hvor man kan få ut signal, de koster litt da men, men råd til trådstarter, kjøp deg ny spiller med signal uttak, da kan du ta ut forsterker på signalet og en eller annen måte ta ut vanlig fra spiller , om d er sann du mente ?? Edit: KJøp deg ny spiller med signal uttak, og ring møller eller ta en tur på lokale vag forhandler og bestil deg sann lite rom som du kan sette inn i tomrommet. Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Mente å koble forsterker til orginal spiller ja. Men hvis det ikke er kobling til det så blir det vel vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Og ja jeg har en hersens "dobbel" spiller. Tyskerne tviholder tideligvis på de gode gamle kassettene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Regner med du har en highline utgave av Golf og hvis du har en dobbel spiller mener jeg det er 2 utganger på spilleren. En til sub og en front eller bak sett. Justeringsmulighetene er jeg ikke sikker på og tviler det er så mye av det. En annen ting er vel at den ikke tar mp3 format som gjør alt så mye tyngere. Jeg ville ha byttet ut spilleren, satt inn en ny og satt en dekkramme inn over eller under spilleren. Og dekkrammen får du kjøpt hos din lokale VW/Audi forhandler. -PN Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Virker som de fleste mener det er best å bytte ut spilleren, så jeg trur jeg skal gå for den. Takker for innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg