Gå til innhold

Ble tilbudt spiller, er denne bra?

Ranger emnet


xZoPpY

Anbefalte innlegg

nei, 9855 koster 4000 og er nok noen hakk bedre, med tanke på det du vil ha ut av spilleren

 

edit: 4000 på dynabel.no

 

Hmm, hvor får jeg tak i denne for 4000? på bilsteroespesialisten er den til over 4600,-

 

Jeg trenger da egentlig ikke det fancye 3d displayet om det er kun det som er forskjellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eltek.. http://www.dynabel.no

 

edit 3500 faktisk :) da har du 500 til pils

 

Kommer ikke meg inn på den siden jeg, men om du ser på denne igjen:http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=679&c1=6&c2=6&c3=0 ..da ser du hvor mye som står om den iforhold til de andre til samme pris.. Jeg vil ha en spiller der det er lagt vekt på bass og lyd konfigurasjonene.. ikke fancy display osv.. du skjønner hvor jeg vil hen :) Bare vil ha for meg om ikke den spilleren er veldig god og ikke vil dekke mine behov? Den du snakker om, har den mer lydinnstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9855 har mer avanserte instillingsmuligheter ja.. den har tids.korigering, 2/3 veis aktiv deling og en rekke andre finesser.

 

ser at det er mye informasjon om den andre der ja, men det behøver ikke bety at den er best.

 

finner du ikke eltek eller finner du det ikke på sidene dems. litt knotete der.. trykk på nettbutikk, så bilstereo - alpine..

 

evt google dynabel eller eltek

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9855 har mer avanserte instillingsmuligheter ja.. den har tids.korigering, 2/3 veis aktiv deling og en rekke andre finesser.

 

ser at det er mye informasjon om den andre der ja, men det behøver ikke bety at den er best.

 

finner du ikke eltek eller finner du det ikke på sidene dems. litt knotete der.. trykk på nettbutikk, så bilstereo - alpine..

 

evt google dynabel eller eltek

 

Supert, kom inn på den nå..

 

Ok, la oss få det engang for alle: Den 9855 som du forelska deg i, er den beste, bedre enn 9857 jeg egentlig så meg ut? :P Ser at den 9855 har 4x50Watt og 9857 har 4x60Watt, hva har det å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt forvirret jeg nå. Hvilken ville dere valgt? Har jo et avansert anlegg, så er ute etter å få stilt det inn så nøyaktig og mye som mulig ;)

 

Du sier her at du har et avansert anlegg så da går jeg ut ifra at du har eksterne forsterkere til det meste av høyttalere, da har vel 4*60 eller 4*40 watt lite og si...

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten: hater når andre svarer sånn..

 

det vil si veldig lite.. skal du bruke forsterkere, som alltid er å anbefalle, trenger du ikke tenke på dette i det hele tatt.. mulig du kan spille litt høyere uten forvrengning, hvis du har 4x60w, men dette er så lite at det ikke har noe å si i praksis.. de fleste spillere er ikke veldig gode til å spille høyt uansett(uten forsterker), men kobler du på en forsterker er 9855 det soleklare førstevalget mitt i hvertfall

 

som du sikkert har fått med deg:)

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten: hater når andre svarer sånn..

 

det vil si veldig lite.. skal du bruke forsterkere, som alltid er å anbefalle, trenger du ikke tenke på dette i det hele tatt.. mulig du kan spille litt høyere uten forvrengning, hvis du har 4x60w, men dette er så lite at det ikke har noe å si i praksis.. de fleste spillere er ikke veldig gode til å spille høyt uansett(uten forsterker), men kobler du på en forsterker er 9855 det soleklare førstevalget mitt i hvertfall

 

som du sikkert har fått med deg:)

 

Oki, takker så mye :) Da tror jeg at jeg går for den spilleren! Har ikke erfaring innen dette, så da må jeg nesten høre på dere som har peiling :) Forsterkere har jeg nok av ja, jeg måtte bare spørre, grunnet jeg er fersk i gamet foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har bassengine, bare så det er sakt. Bruker vi det? niks....

 

Oki, da så..

 

9855 feature: http://www.alpine-europe.com/index.php?id=cda-9855r&no_cache=1&tx_comproductcatalog_pi1[show]=features#ridercontent

 

9857 feature:

http://www.alpine-europe.com/index.php?id=cda-9857r&no_cache=1&tx_comproductcatalog_pi1[show]=features#ridercontent

 

Der står alt spesifikt.. Får vel bare gå for den 9855 jeg da, om det er ingenting å stusse på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår