Gå til innhold

Kjøp av Corrado.

Ranger emnet


Sfinx

Anbefalte innlegg

Originally posted by nitewlkr

 

gi meg en slik motor så skal jeg klare å rase den på under 50`km

kommer helt an på hvordan den er behandlet....ta f.eks G-ladere...i usa holder de stort sett 100`miles før de må overhales...her i norge holder de stort sett halvparten

 

Jojo, det går jo fint an å gruse en hvilken som helst motor uten engang å flytte på bilen, det er jo bare å holde han på sperra i fri til det smeller, men det går jo an å tenke litt realistisk og da...... De motorene der gruser du ikke totalt etter 150k... Det er jo motorer som er kjent for å være gode og fremfor alt slitesterke... Og det er jo en kjensgjerning at tyske kilometer ofte er over dobbelt så lange som metriske kilometer, så jeg lurer på om det kan være på tide å mistenke at drillen har vært inne i bildet....

 

Når det gjelder G-Ladere, så har jeg sagt hva jeg mener og dem... Det er som regel folka (og han på g tech) det er noe i veien med, ikke laderne.... Oppfatter at det er enighet på det området.....?;) Når det er sagt så er vel G-Laderen en noe skjørere komponent enn en 16V motor, så her spiller jo bruksmåte en enda litt større rolle, muligens.......?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

anbefaler en corrado vr6.en jeg kjenner har en litt trimmet en og den går jævlig bra.vr6 har den kuleste lyden jeg vet om utenom 5èr lyden tror jeg:D

 

 

Hehe.. er også en liten fan av lyden på en gti 16v med effektanlegg ;)

 

 

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned Motorjournalen, autofil på svensk:D , i går og der testet de Corrado G60 og VR6, han sa at på VR6'en burde du passe på å sjekke registerreima tror jeg det var og på G60'n burde du sjekke om det er dokumentert overhaling av kompressor og G-lader, hvis ikke kunne det koste mye å reparer, felles på de begge var å sjekke løst eksosanlegg, han sa festet bak hadde tendens til å løsne->knekke.

Blir nok mest sansynlig en G60 på meg til neste år, selv om jeg ikke er en stor fan av G-ladern:rolleyes: Smell på en RS front og nye baklykter så blir den fin :D

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Lastet ned Motorjournalen, autofil på svensk:D , i går og der testet de Corrado G60 og VR6, han sa at på VR6'en burde du passe på å sjekke registerreima tror jeg det var og på G60'n burde du sjekke om det er dokumentert overhaling av kompressor og G-lader, hvis ikke kunne det koste mye å reparer, felles på de begge var å sjekke løst eksosanlegg, han sa festet bak hadde tendens til å løsne->knekke.

Blir nok mest sansynlig en G60 på meg til neste år, selv om jeg ikke er en stor fan av G-ladern:rolleyes: Smell på en RS front og nye baklykter så blir den fin :D

 

 

Hva er adressen for den svenske testen??

 

Vell har mann hatt Corra, kjørt Corra og levd smått for Corra, men alltid gøy å lese om gamlebilen.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

 

 

Hva er adressen for den svenske testen??

 

Vell har mann hatt Corra, kjørt Corra og levd smått for Corra, men alltid gøy å lese om gamlebilen.

 

 

Fant den på DC++, søkte på corrado

Blir vel en Corrado på meg til neste år, hvis ikke det blir en Civic HB eller en Audi 90 Coupe da:rolleyes: :rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeppe

Hei.

Dette er bare et vennlig tips så ikke ta det ille opp, men når jeg kjøpte min bil kikket jeg også på en del 90 coupe'er.

 

Du får ikke mye for pengene altså. Bilen ligger skikkelig høyt i pris, selv for de som har gått 200+

 

Men sinnsykt pen bil.

 

 

Audi 90 er en åkei bil...men det var mer spark og morro i standar Corra, enn 90'n...og jeg måtte ut med 119 K for en -91 mod Audi 90, og det er jo litt mer enn Corra lå på....

 

Og ikke minst; Audi 90 koster KRONER å forsikre. Den kostet ca 15 000 mer ennCorra å forsikre..

 

Klert,alt er dyrt uten bonus, men likevell :Full kasko, 8 K kjørelengde, egen garsje

 

Corrado G60-91: 45000,-

Audi 90 2,3(ikke 20V): 67000,-

 

Altsåen smule dyrere...

 

Men som sagt, uten bonus...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeppe

Herregud. Er det det billigste?

 

Jeg gir 4500 for full kasko, har 75% bonus da.

Skal selge min nå da. Ha en golf 2(igjen)

 

Full kasko, 8 K i kjørelengde med 75% på 25 året var billigste forsikring ca 8000 ,- i året.

 

Så Corra koster flesk å forsikre, men gud å morro!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår