Gå til innhold

Bilxtra Supraen vraka @ rudskogen

Ranger emnet

schizo

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk høre av en biloppretter at den var lite vits og rette opp igjen.. Var ganske knust, var det ikke skilt på denne?

Hørte også noen rykter om at Vaa-supra´n står med motorhavari? Siden han ikke var på Gatebil.. Noen som vet noe om dette?

Han har en skyline også så vidt jeg vet..

ikke hørt om noe havari

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bane er man ikke forsikret...uansett om det er arrangert eller ikke...

Kamerat av meg fikk tilbud om og kjøre i helgen, men takka nei. får han ville ikke vrake bilen visst han kjørte av...

Hva er vitsen med å svare her når du ikke aner hva du snakker om? Hvis du "tror noe" så si at det er noe du TROR, og ikke lat som du kan noe om emnet! Eller vil du at de som skader bilene sine på banetreff ikke skal få erstattet skadene?

Om forsikringen gjelder på bane eller ikke er helt opp til hver enkel forsikringsavtale. I hovedsak gjelder forsikringen på de fleste banekjøringene da disse blir arrangert etter veitrafikklovens bestemmelser. Unntak er ved konkurransekjøring eller hvis avtalen spesifiserer at forsikringen ikke dekker skader ved "banekjøring" på Gatebil el.lign. Hensynsløs kjøring som årsak til ulykken kan selvsagt gi avkortning på oppgjøret, men etter hva jeg har erfart er ikke dette særlig utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 treff og 2 identiske kollisjoner. Nå burde det bli en regel at når man snurrer så slipper man gassen for å minimere røyk og faren for kollisjon. Dette er jo akkurat det som skjedde med BMW'n og P1800 på juli treffet.

det er vel på tide å få liv i denne tråden igjen nå da!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte på Rudskogen forrige helg, så fikk vi opplyst at det IKKE er lov til og kjøre i mot kjøreretningen. Tar du piruetter så kjører du i mot! Og hvor lett er det og bremse når bilen foran deg plutselig snurrer? Da er det bare og håpe på at du klarer og svinge unna!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte på Rudskogen forrige helg, så fikk vi opplyst at det IKKE er lov til og kjøre i mot kjøreretningen. Tar du piruetter så kjører du i mot! Og hvor lett er det og bremse når bilen foran deg plutselig snurrer? Da er det bare og håpe på at du klarer og svinge unna!

jeg regner med det er innlegget mitt du sikter til ??

er jo ikke snakk om piruetter da, men når man har kommet i for stor vinkel i en sladd. slik att bilen er på tur rundt uansett hva du gjør. det var iværtfall det jeg siktet til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke snakk om piruetter da, men når man har kommet i for stor vinkel i en sladd. slik att bilen er på tur rundt uansett hva du gjør. det var iværtfall det jeg siktet til..

Da skal man hvertfall ikke kline gassen i bunnen og stå stille på turtallsperra i flere sekunder mens det kommer biler susende forbi og imot. Det er idioti og har ingenting på en racerbane å gjøre.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal man hvertfall ikke kline gassen i bunnen og stå stille på turtallsperra i flere sekunder mens det kommer biler susende forbi og imot. Det er idioti og har ingenting på en racerbane å gjøre.

vist du hadde sett innlegget litt åver så hadde du sett att jeg skreiv slipp gassen når man har stoppet ;)

er helt enig i de fleste, att å fortsatt holde gassen inne er litt galskap på trafikkert bane. da bilen bak deg kan få problemer med sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider