momo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 2 treff og 2 identiske kollisjoner. Nå burde det bli en regel at når man snurrer så slipper man gassen for å minimere røyk og faren for kollisjon. Dette er jo akkurat det som skjedde med BMW'n og P1800 på juli treffet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Enig med MOMO, Har du snurra så står du ikke å røklegger rett etter svingen hvor andre kommer sidelengs og god fart. Du skjuler deg ikke i masse røyk da. kjipt med bilen det der da, var nice vogn. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 På bane er man ikke forsikret...uansett om det er arrangert eller ikke... joda. sjekk opp litt før du er så skråsikker. Om det er førertrening på bane, og veitrafikkloven følges, så gjelder forsikring. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Fikk høre av en biloppretter at den var lite vits og rette opp igjen.. Var ganske knust, var det ikke skilt på denne? Hørte også noen rykter om at Vaa-supra´n står med motorhavari? Siden han ikke var på Gatebil.. Noen som vet noe om dette? Han har en skyline også så vidt jeg vet.. ikke hørt om noe havari Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 På bane er man ikke forsikret...uansett om det er arrangert eller ikke... Kamerat av meg fikk tilbud om og kjøre i helgen, men takka nei. får han ville ikke vrake bilen visst han kjørte av... Hva er vitsen med å svare her når du ikke aner hva du snakker om? Hvis du "tror noe" så si at det er noe du TROR, og ikke lat som du kan noe om emnet! Eller vil du at de som skader bilene sine på banetreff ikke skal få erstattet skadene? Om forsikringen gjelder på bane eller ikke er helt opp til hver enkel forsikringsavtale. I hovedsak gjelder forsikringen på de fleste banekjøringene da disse blir arrangert etter veitrafikklovens bestemmelser. Unntak er ved konkurransekjøring eller hvis avtalen spesifiserer at forsikringen ikke dekker skader ved "banekjøring" på Gatebil el.lign. Hensynsløs kjøring som årsak til ulykken kan selvsagt gi avkortning på oppgjøret, men etter hva jeg har erfart er ikke dette særlig utbredt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 2 treff og 2 identiske kollisjoner. Nå burde det bli en regel at når man snurrer så slipper man gassen for å minimere røyk og faren for kollisjon. Dette er jo akkurat det som skjedde med BMW'n og P1800 på juli treffet. det er vel på tide å få liv i denne tråden igjen nå da! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 er mange som ikke slipper gassen når man ser det går rundt, dette kommer av att da kan du snu bilen rundt å stoppe raskere. har gjor dette selv. vil nå påstå att om en bil snurrer foran deg så bremser di fleste opp, jeg gjør værtfall det :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 ikke missforstå meg nå, klart att når bilen er stoppet opp nå man slippe gassen. da blir det ikke alt for mye røyk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 er vel han som jobber på bilextra på ryen som eier supraen, og den er det skilter på om det ikke finnes 2 i norge med bilextra reklame på:P joda, det er nok den samme... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Da jeg kjørte på Rudskogen forrige helg, så fikk vi opplyst at det IKKE er lov til og kjøre i mot kjøreretningen. Tar du piruetter så kjører du i mot! Og hvor lett er det og bremse når bilen foran deg plutselig snurrer? Da er det bare og håpe på at du klarer og svinge unna! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Da jeg kjørte på Rudskogen forrige helg, så fikk vi opplyst at det IKKE er lov til og kjøre i mot kjøreretningen. Tar du piruetter så kjører du i mot! Og hvor lett er det og bremse når bilen foran deg plutselig snurrer? Da er det bare og håpe på at du klarer og svinge unna! jeg regner med det er innlegget mitt du sikter til ?? er jo ikke snakk om piruetter da, men når man har kommet i for stor vinkel i en sladd. slik att bilen er på tur rundt uansett hva du gjør. det var iværtfall det jeg siktet til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jeg regner med det er innlegget mitt du sikter til ?? er jo ikke snakk om piruetter da, men når man har kommet i for stor vinkel i en sladd. slik att bilen er på tur rundt uansett hva du gjør. det var iværtfall det jeg siktet til.. Da skal man hvertfall ikke kline gassen i bunnen og stå stille på turtallsperra i flere sekunder mens det kommer biler susende forbi og imot. Det er idioti og har ingenting på en racerbane å gjøre. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Da skal man hvertfall ikke kline gassen i bunnen og stå stille på turtallsperra i flere sekunder mens det kommer biler susende forbi og imot. Det er idioti og har ingenting på en racerbane å gjøre. vist du hadde sett innlegget litt åver så hadde du sett att jeg skreiv slipp gassen når man har stoppet ;) er helt enig i de fleste, att å fortsatt holde gassen inne er litt galskap på trafikkert bane. da bilen bak deg kan få problemer med sikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er jo almenn regel på banekjøring, om man snurrer blir man stående. Ikke Burne så neste bil ikke ser en pøkk.. Men Golfen burde også ha bremsa ned, men kan hende dette skjedde veldig fort, det vet jeg ingen ting om fordi jeg ikke var der:( Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jeg regner med det er innlegget mitt du sikter til ?? er jo ikke snakk om piruetter da, men når man har kommet i for stor vinkel i en sladd. slik att bilen er på tur rundt uansett hva du gjør. det var iværtfall det jeg siktet til.. Nope.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg