SnoStorm Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Jeg kunne tenke meg å kjøpe en E30. Lurte da på om noen kunne gi meg noen raske tips om hva jeg burde sjekke når jeg ser på en e30? Som er spesielt og et måst å sjekke på E30er Gi lyd fra deg på den tråden hvis du selger din e30? Jeg ser etter en 320, 2dørs. Hvis du finner noen bra annosner om salg av E30 si gjerne i fra på den tråden også. på forhånd takk :) :thanks :peace: Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Se etter rust på følgende steder: Dørkarmer, oppå dørene, ved dreneringshull til takluke, forkant og bakkant av panser, bakpå bagasjelokk, på utstiden av bagasjeromspakning, på kanalene, jekkfester forran, jekkbrønn, hjulbrønn. Sjekk etter slakk i dørhengsler, slakk i girstanga (gåene giroverføringsforinger, standard på e30), håndbrekk har en tendens til å være dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Et bra triks er å kjøpe noe som er originalt, og koste på selv, så slipper du å reparere det 5 18-åringer har ødelagt :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg