Hawkon88 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jeg og noen kompisser skal til oslo på torsdag, og kommer til å kjøre over fjellet om ettermiddagen. er det noen som helst risiko som tilsier at det kan være lurt å bytte til vinter dekk for anledningen? jeg syns det er vel overdrevet- men faren til han ene begynte å mase litt.. noen som har vært der nylig/bor der oppe som kan svare? :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Jeg kjørte ofte den strekninga i fjor, og det er ganske skiftende forhold der oppe,ganske mye kaldere enn lavlandet... Men sjekk værmeldinger og veiinfo, er vel en telefon man kan ringe. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Prøv å ring enten 175 eller 177... Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 var 175.. 177 var vel gamle rutetelefonen.. var ikke noen meldinger bortsett fra veiarbeid på haukeli eller hvor det var.. då slapp jeg bryet med å bytte dekk då! :D Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 spørs hva du mener om ettermiddagen da. men er det 5,6 tida kan det ikke være noe problem. da skal det være litt ekstremt. ser fort det på temperaturen og slikt. det skal forferdelig mye til før det legger seg og blir glatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 er da ikkeno snø på denne tiden der vel..! såfall ikke mere enn kun slafs hvis det skulle regnet! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg