Alexanderjr Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 svarte att det er så langt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er jo mitt i norge:p hehe For dere som ikke vet av ACR, så befinner det seg i MO I Rana!:) Håper flest mulig utnytter muligheten og tar seg en dag fri for og kjøre ifra seg for siste gang i år:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Er jo mitt i norge:p hehe For dere som ikke vet av ACR, så befinner det seg i MO I Rana!:) Håper flest mulig utnytter muligheten og tar seg en dag fri for og kjøre ifra seg for siste gang i år:) Eg kjem med kadetten og kjør... Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Høres bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hvorfor i svarte må jeg være sykemeldt når alt moro skjer?:( Hadde passet perfekt nå før vinterdekkene skal frem.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 sykemeldt? er jo perfekt :) hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 sykemeldt? er jo perfekt :) hehe. Ikke med 10sting i magen nei:( Er det påmelding eller bare å møte opp? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hehe, det blir kansje verre. Ja,er bare og møte opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Da hva kadetten klar.skifta bakaksling og da hadd man drift på biln igjen.. så nu e det banekjøring på høgt nivå. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Trur det bi en del banekjørera ja:) Håp alle som har kan tar seg tid og kommer til ACR i helga! Bi rått !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Trur det bi en del banekjørera ja:) Håp alle som har kan tar seg tid og kommer til ACR i helga! Bi rått !! Eg kjem med kadetten og kjør.fikk den opp og gå igår:hellothere: Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Kommer Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ST205RR Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 ser ut som jeg og kommer å drifter litt :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Vellykket treff som gikk godt over + :) 120 innbetalte biler:) jeeevla skøy og kjør på bane en heeil dag og slepp køøøøøø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg