volvovassdal Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn, eller noe lignende?http://www.youtube.com/watch?v=_mKm9TxJ_MI&NR=1 har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe særlig.. jævli tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Var den radiostyrt?? hehe :D Du må nok ut med endel penger skal du ha en slik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Var den radiostyrt?? hehe :D Du må nok ut med endel penger skal du ha en slik ;) ja faktisk:) trudde det var ekte jeg å i starten.. har snakka med han som har bilen, å det viser seg at den er egenprodusert faktisk, tru det eller ei:/ satt sammen av 3 forskjellige biler osv.. noen her i verden som er helt syk skjønner du hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 søker du litt på ebay så tenker jeg att du finner noen Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hørtes jo nesten ekte ut og Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Lurer på hva slags motor det er i denne. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 ja det hørtes jo faen me ut som en turbodiesel:P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 er elekto motor, men lyd tadd opp i fra en ekte lastebil kommer ifra en høytaler en eller anna plass på bilen:thumb har så jævli lyst på en sånn.. tenk dere å frakta et tipplass med øl over stokk å stein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Fyyy ........ Kjøper en FG i året.... Bare spare samme bilen i 3 år og kjøpe gravemaskin ;) Blir å selge RC fly heli og bil.,...jeg skal grave i blomsterbeddet til kjærringa...*ler* Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 virker som di gutta dær har d jævli arti ja hehe.. sikkert svindyrt dette utstyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg