Gå til innhold

Tuning modul på Golf..

Ranger emnet

matss

Anbefalte innlegg

hei! jeg var inne på qxl.no, så kom jeg over en del som visstnok skal øke motoreffekten med 5-20 hk ekstra på biler uten turbo!

"Modulen festes på luftinntakstemperatur (IAT) sensor kontakten på bilen din, eller kjølesensor (CTS) kontakten."

så lurte jeg på om min golf 3, 1992 modell har en av disse sensorene?

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=515966330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensoren som brukes orginalt er en motstand, som endrer motstand etter temperatur og er mye mer avansert enn motstanden på bildet i annonsen.

Skal du ha mer effekt, kjøp deg trimkam

Har ikke noe erfaring med produktet, men en hver idiot burde jo skjønne at dette ikke fungerer. Eneste du gjør er å manipulere hjernen til forhåpentligvis gi mer bensin. Hvordan det funker avhenge av hvor avansert hjernen er. Enten blir det som å kjøre en forgasser motor med choken på hele tiden, men mest sannsynlig går bilen i nødmodus og som en dass.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det finnes både bra og dårlige utgaver av denne modulen. Dette er den hotteste utgaven! Du blir nok veldig fornøyd med denne varen.

BLIR DU IKKE FORNØYD KAN DU RETURNERE PRODUKTET OG FÅ TILBAKE PENGENE

Gjelder innen 14 dager etter ditt kjøp. Modulen må fremstå ny og ubrukt."

Hehe. Den var jo morsom.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider