kisen Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jeg er lei av å ha cdplater slengende rundt i biln. så jeg er litt sugen på å kjøpe en som man kan koble en ipod på ;) har noen av dere testet alpine sin nye spiller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Eneste jeg vet med den er at du trenger en CD-veksler i tillegg om du vil bruke CD. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 noe jeg vet er at den vant EISA award 2007 for mest inovative bil audio sak, så den er vel ikke så halv gæærn Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 :D takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg