Marius__ Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hvor kan jeg få kjøpt denne typen produkt? tenkte montere høytalere i min volvo 940 så for å få noe antydning til kasse tror jeg disse hjelmene er ett perfekt alternativ til å lage kasser noe jeg ikke har tid til eller gidder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 WTF snakker du om? link om det er et produkt, nå er jeg spent. åssen motor har du i den sleden a? den kom jo med 3 liter! Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Det er sikkert disse du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 WTF snakker du om? link om det er et produkt, nå er jeg spent. åssen motor har du i den sleden a? den kom jo med 3 liter! Virker som du svarer på noe du har greie på her nå ;) en hjelm er noe man har på hodet for å beskytte.. Det earthquake beskytter høytaleren, og man pleier faktisk kalle det en høytaler-hjelm. Så der har du linken din. Og når kom 940 med 3 liter? Det lurer jeg VELDIG mye på, ettersom det aldri er produsert en eneste 940 med 3-liter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 WTF snakker du om? link om det er et produkt, nå er jeg spent. åssen motor har du i den sleden a? den kom jo med 3 liter! 960 var det som kom med en rekke 6`er på 3l :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hvor kan jeg få kjøpt denne typen produkt? tenkte montere høytalere i min volvo 940 så for å få noe antydning til kasse tror jeg disse hjelmene er ett perfekt alternativ til å lage kasser noe jeg ikke har tid til eller gidder Har disse på lager vi. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 takk takk for all hjelp da er det bare å få skrapet sammen noen kr så jeg får meg hjelmer til dørene... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 fungerer det omtrent som ei kasse til elementene inni døra:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 det stemmer! :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 fungerer det omtrent som ei kasse til elementene inni døra:)? eneste er at volumet er lite så du får jo ikke akkurat den dypeste bassen men snerten fin bass får man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 bassen på mine elementer i døra er skikkelig slapp og upresis... står i døra på en 240 uten verden beste isolasjon. ville dette hjelpt betydelig om jeg lagde en baffel og kjøpte meg en hatt:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bare for spørsmålet sin skyld; noen som vet sånn ca. hvor mange liter slike er på? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg