Gå til innhold

Farge på interiør

Ranger emnet

VW-Turbo

Anbefalte innlegg

Det som er mest relevant er vel kanskje om du vil ha skinn, stoff eller delskinn? I skinn kom den vel stort sett i bare i beige og svart, men kunne vel spesialbestilles i det kunden ville ha og d gjelder vel stort sett alle typer interiør om det er skinn, delskinn eller stoff. I stoff kom den i ganske mange forskjellige varianter der de fleste er svart rundt og en annen farge inni selve stolen. I delskinn vet jeg ikke helt hva den kom i.

Hadde jeg skulle hatt en svart bil ville jeg kanskje hatt beige skinn, altså helt lyst i den. Men det er min mening fordi jeg synes det ser litt mer eksklusivt med lyst skinninteriør enn med svart. Svart er vel kanskje mest praktisk når det gjelder å holde det rent.

Her er i hvertfall noen bilder av forskjellige interiør i Golv IV.

Skinn:

49_-1134043342.jpg

88_1019995776.jpg

Delskinnsinteriør:

1616024-bilde4-christianbilbilder015.jpg

1617881-bilde6-dsc00666.jpg

Stoff:

1577476-bilde3-imgp0109.jpg

00_1713299562.jpg

92_-1375014239.jpg

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for bildene :)

Glemte og skrive at jeg skal ha stoff seter.. Jeg har sett på enn bil, og den var svart med svart interiør med grått "rutemønster" i midten.. som i det nederste bildet ditt..

Er det enn fin kombinasjon med svart bil og Svart/grått interør?

Har og alle GTI'er "hvitt" taktrekk?

Joda, er fint med det så lenge det ikke er regnskog i bilen. Altså treverk som også er på det nederste bildet. Er ikke helt sikker på om det med taktrekk, men ser ut til at de fleste har lyst taktrekk.

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider