VW-Turbo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hei.. Jeg skal kjøpe meg enn Golf GTI VI nå, lurer litt på hvor mangen forskjellige fargekombinasjoner GTI kom med på interiøret? Hvilket synes dere er finest til svart bil? Noen som har bilde av dei forskjellige versjonene? :) Takker ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Det som er mest relevant er vel kanskje om du vil ha skinn, stoff eller delskinn? I skinn kom den vel stort sett i bare i beige og svart, men kunne vel spesialbestilles i det kunden ville ha og d gjelder vel stort sett alle typer interiør om det er skinn, delskinn eller stoff. I stoff kom den i ganske mange forskjellige varianter der de fleste er svart rundt og en annen farge inni selve stolen. I delskinn vet jeg ikke helt hva den kom i. Hadde jeg skulle hatt en svart bil ville jeg kanskje hatt beige skinn, altså helt lyst i den. Men det er min mening fordi jeg synes det ser litt mer eksklusivt med lyst skinninteriør enn med svart. Svart er vel kanskje mest praktisk når det gjelder å holde det rent. Her er i hvertfall noen bilder av forskjellige interiør i Golv IV. Skinn: Delskinnsinteriør: Stoff: Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Turbo Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Takker for bildene :) Glemte og skrive at jeg skal ha stoff seter.. Jeg har sett på enn bil, og den var svart med svart interiør med grått "rutemønster" i midten.. som i det nederste bildet ditt.. Er det enn fin kombinasjon med svart bil og Svart/grått interør? Har og alle GTI'er "hvitt" taktrekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Takker for bildene :) Glemte og skrive at jeg skal ha stoff seter.. Jeg har sett på enn bil, og den var svart med svart interiør med grått "rutemønster" i midten.. som i det nederste bildet ditt.. Er det enn fin kombinasjon med svart bil og Svart/grått interør? Har og alle GTI'er "hvitt" taktrekk? Joda, er fint med det så lenge det ikke er regnskog i bilen. Altså treverk som også er på det nederste bildet. Er ikke helt sikker på om det med taktrekk, men ser ut til at de fleste har lyst taktrekk. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg