Gjest Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=162208 Det er sykt hvor mye folk kan finne på å gjøre! Les hva hu kjerringa har sagt til det nettstedet! Veit virkelig ikke om jeg skal le eller gråte her jeg altså! http://www.secondlifeherald.com/slh/2007/09/afternoon-delig.html#more her kan man lese mer! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hahaha, fyll meg med frø... uttalelsen der forteller vel kansje en del om bakgrunnen til de folka som trenger et "second life". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 lever seg virkelig inn her ja:) The stone demon reached out and grabbed me without warning. I cannot say what happened next. It's just... it's too painful. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 vell nå skal det vell sies at de om designer spill og slikt oftes får sin sexuelle stimulans fra frøken Høyre og kansje lever ut litt av sin sexuelle fantasi igennom spillet :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Snakker vi stereotyping her nå... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 tviler egentlig litt på at en stereotype-nerd drømmer om å ha sex med en enhjørning, men man kan aldri være sikker! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 fok er forskjellige og har forskjellige sexuelle fantasier og drømmer :P en harry potter frelst nerd feks :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 fok er forskjellige og har forskjellige sexuelle fantasier og drømmer :P en harry potter frelst nerd feks :D jeg drømmer også litt om hermine noen ganger:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 okay hva faen: "One of the griffin-bugs actually reaches out to grab you if you sit on him, and he holds you in place as he rams you from behind." haha Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 ja ikke sant:) virker jo heilt lost.. sikkert bare emocrybabies som sitter på det dagen lang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hah! Slår ikke "Ultra Vixen"! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg