psychoExtreme Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hadde litt tanker om hva bokstavene i bil nevna egentlig står for, en dag eg kjeda meg litt. FORD: Føreren Onanerer Regelmissig(med) Dildoen!! jerkoff NISSAN: Nesten Ikke Skrudd Sammen Auto Mobil :confused: SAAB: Sopere Analfabeter Alkiser & Bitches (brukere av bilen)flushit VOLVO Verdens Overlegent Lekreste Vidundere Overhodet(ikke sant??):cool: OPEL: Orangutangers Private Erotiske Lekegrindspamspam BMW: Brøleaper Med Wedgie(slang for liten tissefant) bonde :ssip: HONDA: Horny Or Not, Driving A lotwtf? AUDI: Alle Uten Dame I(bilen)helpme VW : Verste Wankere spermie Hahaha Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 FORD = fikses og reparers daglig. :D Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Mazda = Plasta De som kjører stjerne har ikke hjerne ( Mercedes ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Fiat = Ferdigskrudd i andre tanker :rolleyes: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 FIAT = Fillern Itte Annaenn Trøbbel:D Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Bmw-Black mans wagon ;) (det er bare en vits og det er ikke jeg som har funnet på den,så spar meg for en preken) Bmw-Budbil med weed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 haha.. her er gutta i gang..:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Pontiac = Poor niggaz thought it was a Caddilac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 OPEL= Oscar Persons elendiga låda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Dice Pontiac = Poor niggaz thought it was a Caddilac den var litt hjemmesnekra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 KIA = Koreansk Industriavfall. Klassikker. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 SHEY !!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 FIAT = Fabrikert I Andre Tanker AUDI = Annerledes, Underlig, Direkte Idiotisk OPEL = Opprustet Primitivt Enkelt Leketøy Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Mondeo AUDI = Annerledes, Underlig, Direkte Idiotisk Hehe har ingenting imot audi men denne var jo rå!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Jostein den var litt hjemmesnekra... Jeg syntes den var dritbra jeg. FIAT: Fix it again, Tony! Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg