Rabies Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Finnes det noen SERIØSE firmaer i norge som kan chippe en astra f 1.6si? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hva er hensikten med chip på en gammel bensinmotor? Eneste som skjer er minimal økning i effekt, anelse mindre drivstoff forbruk og så må du mest sannsynlig gå over til 98 bensin....Skal man chippe må det være diesel av nyere type for at det skal ha noe hensikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 da hadde jeg heller satt inn en motor fra en gsi. mulig du klarer å finne noe rart i tyskland men ellers er det lite av de små motorene det er laget chip til. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Kjører på 98 uansett jeg. er faktisk økonomisk mht forbruk. men astraen er død og jeg vil ha bmw. men takk for tips uansett Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusL Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 du kan jo stikken innom autopwer.no spør da om di kan chipe bilen din ;) Siter Adui A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg