Turboed1 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jævla godt poeng! Er helt grønn på detta jeg, så jeg må liksom bare lytte til det andre sier, selv om jeg aldri tror jeg vil få noe skikkelig svar på det.. Er ikke noe annet svar enn at de som har solgt deg det ikke vet hva de snakker om. :) Og alle må begynne et sted. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Og fordi noen sier det, så er det sant... Intil jeg ser at noen viser i flow-benk at "effekt-filteret" fløder bedre enn ett standard filter med alt av insugslanger, lmm og gasspjeld montert, så tror jeg at "effekt-filteret" gir samme effekten som klistremerker. "Flow does NOT equal Power" Moto-Man i Powernews har en lang og utfyllende forklaring på dette fenomenet :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er ikke noe annet svar enn at de som har solgt deg det ikke vet hva de snakker om. :) Og alle må begynne et sted. Tusen takk for at du ikke slakta meg ;) Ikke lett å være jente blant såååå mye testosteron! hehe Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 "Flow does NOT equal Power"Moto-Man i Powernews har en lang og utfyllende forklaring på dette fenomenet :) Sorry, leser ikke powernews(er det ett blad?). Kankje du kan forklare dette for meg? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Tusen takk for at du ikke slakta meg ;) Ikke lett å være jente blant såååå mye testosteron! hehe Kan jo ikke slakte deg,to gode grunner: Du er jente og vi har jo nesten identisk bil :D ...og som jeg sa,alle begynner et sted. Ingen kan alt fra the get-go. :) Tro alt du hører og leser med en klype salt (Les: et mindre saltutvinningsanlegg),låter det ikke riktig et eller annet sted i dine ører så er det ofte ikke det heller. Bruk sunn fornuft og lytt til folk,men lag deg alltid din egen mening... Sånn. Dagens moral-boost :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Sorry, leser ikke powernews(er det ett blad?). Kankje du kan forklare dette for meg? Hopp inn i Sticky-samletråden til Skody i Teknsk-forumet... Der er det linket til sidene hans. Det han sier er riktig men er som å stå og preke avansert astronomi i år 1430 for noen...spesielt amerikanere med flow på hjernen. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hopp inn i Sticky-samletråden til Skody i Teknsk-forumet... Der er det linket til sidene hans. Det han sier er riktig men er som å stå og preke avansert astronomi i år 1430 for noen...spesielt amerikanere med flow på hjernen. Ett filter med mer flow enn ett annet må da bestandig være bedre eller likt ett med mindre flow (ihvertfall i effekt sammenheng). Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ett filter med mer flow enn ett annet må da bestandig være bedre eller likt ett med mindre flow (ihvertfall i effekt sammenheng). Med forbeholdet at motorstyringen retter opp blandingsforholdet eller at gasseren blir justert;jepp. Men ikke på bekostning av rensingen... Mange av de såkalte soppfilterene av skumgummi er bare sopper,ikke filtre. Fløder bra,fordi all dritt går rett igjennom og fører til effekttap over tid fordi motoren slites innvendig av pukken som kommer igjennom... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Kan jo ikke slakte deg,to gode grunner: Du er jente og vi har jo nesten identisk bil :D ...og som jeg sa,alle begynner et sted. Ingen kan alt fra the get-go. :) Tro alt du hører og leser med en klype salt (Les: et mindre saltutvinningsanlegg),låter det ikke riktig et eller annet sted i dine ører så er det ofte ikke det heller. Bruk sunn fornuft og lytt til folk,men lag deg alltid din egen mening... Sånn. Dagens moral-boost :D Jeg liker deg! ;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Bedre og kunne litt om alt enn alt om litt :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg liker deg! ;) Takk det samme,du har jo samme bil...og bilinteresse? :hug: @ Naginata: Da har jeg kanskje trøbbel... Jeg kan bittelitt om nesten alt men en god del om enkelte ting...hvor ender jeg da? :confused: :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Turboed1: Mest sannsynlig der alle vil havne, men svært få gjør? :D Kan aldri vite nok :partyon: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Takk det samme,du har jo samme bil...og bilinteresse? :hug:.. Bilinteressen er veldig tilstede ja! ;) :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Bilinteressen er veldig tilstede ja! ;) :D Jammen bra... Er så mange som "tror de liker bil" om dagen... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 må være mannfolk med for mye feilhormoner det ;) Bilen går foran svært mye. Mye kjærlighet der ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.