suicide666 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei, tenkte jeg skulle få dere til å tippe hvilket dyr/fugl/øgle jeg møtte på innpå soverommet, da jeg skulle gå og legge meg her om dagen?;) Ble jævlig skremt for å si det mildt! Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Flaggermus? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Faan du er god!;) ja det er riktig, har dette også hendt deg etter som du tok den så fort? Det verste med det hele er at jeg kun har opp vinduet om natten, bruker og lukke det om morgenen så den hadde kommet inn på rommet mitt mens jeg sov! Og på morgene når jeg skulle på jobb merket jeg ingenting,kledde på meg,hadde igjen vinduet, for på jobb, men når jeg skulle legge meg om kvelden da, så satt den på dørstokken, så når jeg kom inn begynnte den å flakse rundt, dæven hvor skremt jeg ble:P Men fikk den ut etter hvert, nesten uskadd... Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Syntes nå du skulle fanget den og hatt den som kjæledyr jeg... Hvor mange er det som har en flagrerotte som kosedyr.. Kunne sittet på skuldern din når du kjørte rundt i slagskipet av en 240.. Kan høre tåkeluren helt hit :doh Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hehe, jeg fanget den i en lys kuppel før jeg slapp den fri,men den lagde så menge rare lyder! Åsså er de vel fredet..? Tenk om den hadde bitt meg! Da hadde jeg blitt Batman! Det ville vært kult :batman: Kjører jeg 240? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Jeg kaller det rein skjær flaks :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hehe, jeg fanget den i en lys kuppel før jeg slapp den fri,men den lagde så menge rare lyder! Åsså er de vel fredet..?Tenk om den hadde bitt meg! Da hadde jeg blitt Batman! Det ville vært kult :batman: Kjører jeg 240? Hehe, aner ikke hva du kjører.. :happyhappy: Er bare den dårlige humoren min som tok overhånd.. Vet ikke om de er fredet men.. :P Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg kaller det rein skjær flaks :D haha, ja du er vel sikkert en Ozzy fan du da:op: Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hehe, aner ikke hva du kjører.. :happyhappy: Er bare den dårlige humoren min som tok overhånd.. Vet ikke om de er fredet men.. :P Haha,jeg må le:op: Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Flaggermus er faen meg merkelige grejer.. Ikke bare er dem stygge som et helvete. men fy faen de hyler!!! Fanget en slik faen en gang da jeg var på ferie nede i kroatia.. skreik og hylte og var helt rabiat!.. Fuck that:= i aint touching that fucker:) Blir jeg sugd tørr for blod og blir vampyr og grejer. men hvorfor faen tokk du ikke bilde av jævlen? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hælvette, ja hvorfor gjorde jeg ikke det!?!? fuck, tenkte vel ikke på d, var mest opptatt av å få den ut..Dn hylte ja, helt grusomt! :P Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 som alle andre dyr så er det ikke sikkert de liker å bli fanga.. se på aper i bur, trur ikke den flaggermusa oppdførte seg så veldig unormalt igrunn :) hylene bruker den jo egentlig for å se med, men det er høyfrekvens da.. Så hvorfor den skriker med en annen "stemme" når den blir fanga vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Om vi bare hadde hatt Steve Irwin blant oss...darn Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 haha, ja du er vel sikkert en Ozzy fan du da:op: Ikke akk.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 viva er sånn jente som veit om alle og andre uten at hun har møtt dem,.. hun bare ser det for seg. BMW vøtt black magic woman :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg