AudiThomas Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ser det er flere her som er interessert i en plass å skru bil her i trondheim. Problemet er vell mest at det finnes nesten ingen steder å få noe slikt. Men så finnes det jo de større og dyrere stedene da, faktiske verksted som leies ut osv. Jeg selv er ute etter å ha en plass til å skru bil og lagre en båt kanskje, og flere av mine kompiser er interessert i dette. Så da lurer jeg på om det er noen som er interessert i noe slikt? Kan jo godt leie en dritstor plass med stort lokale og kanskje ute areal. Hvis vi er mange så er det ingen problem. Eneste som sikkert plager noen er jo det å stole på andre som leier med utstyr osv. Løsningen er jo enkel, vi kan sette opp gjerder og vegger, alt er jo mulig. Jo flere vi er jo større får vi tak i. Synes selv lokalet burde være nært trondheim by, Så hvis noen vet av noe slikt eller har lyst å være med på dette så kan jo dette bli bra!? Så bare si fra her da::race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 er gjerne med jeg:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Eg og treng mekkeplass i trondheim :) Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 jeg er også med på dette. Send meg en PM om dere har funnet noe! Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg