Gå til innhold

Låg og brei bil med 9x16

Ranger emnet

BENT87

Anbefalte innlegg

hei. lurer på hvilken bil eg kan lage låg og brei med 4-100 RH cup felger?

breding er ikke noe problem.

den skal sikkert ikke styles med skjørter eller fangere, men litt moderat styling må til :D

gjerne kom med linke til eventuelle biler som er til salgs.

none som her en ide?

Noe med stor motor hadde jo ikke vert dumt.

gjerne kom med bilder av biler som er låge og breie som her såkalt tysker stuk;)

mvh bent87 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav og brei, med breie felger og moderat styling? Må vel bli noen tyskere det :P

Corrado.

BMW E-30

Golf 1/2

De passer ihvertfall tyskerstuket noe sinnsykt godt. (go figure)

Eller så kan du jo være litt annerledes, ta en Saab 900, gamletypen. Smekk på skamsenking, aero-styling, små felger og små dilldall som hvite blinklys osv, så har du en skamfet bil. Turbo motorene til saab inviterer ofte til mye (ulovelig) morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. lol....

ja var noe tysk eg tenkte på;)

har vert innom tanken på

golf 1/2 (men vil ikke ha trur eg)

har selv scirocco

og har vert innom tanken på corrado.

saab 900 turbo hadde jo vert litt fett men er ikke så stor fan av dem. men har ikke sett en 900 med skal senk eller tysket stuk... kunne vert unilkt de eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe, digger bilen :)

Trådstarter, synd du må ha 16x9, jeg syns mange biler blir fete med mye mindre felger. Breie og små, sådan. Ikke det at 9" er spinkelt, men hvor fett er ikke dette? :D

1-3.jpg

Når vi snakker om 16x9 blir det for stort på Golf 1, mener nå jeg. Golf 2 eller ikke minst 3 derimot, skikkelig nydelig.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe, digger bilen :)

Trådstarter, synd du må ha 16x9, jeg syns mange biler blir fete med mye mindre felger. Breie og små, sådan. Ikke det at 9" er spinkelt, men hvor fett er ikke dette? :D

1-3.jpg

Når vi snakker om 16x9 blir det for stort på Golf 1, mener nå jeg. Golf 2 eller ikke minst 3 derimot, skikkelig nydelig.

Eirik

hei

er både enig og litt uenig der.

må si den bilen der var veldig bra og mange biler er rå låg og brei, men nå skal eg ikke ha så låg at den blir ukjørbar, slik som rustfri er. rustfri er så låg at eg ikke kommer meg inn i tunet mitt.

nå har de seg slik at eg har 9x16 så dem skal på en bil med tida

men vil ha en bil helst nyere bil, med gode bremser og helst sikker bil. (ikke at eg skal krasje, men andre kan treffe meg :S :P)

lovlig calibra med 100-4 som er godkjent med stor motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at den er så lav men..et par bilder. :)

IMG_4826.jpg

Den bilen hadde jeg 110% garantert snudd meg etter. Skamrå emthup.gifemthup.gifemthup.gifemthup.gif

Bent, skjønte det, måtte bare slenge opp noe annerledes :D

Er hauger av biler som kler 16x9 og lav+brei, spesielt tyske. Golf 3, Vento, Polo eller Corrado, for eksempel.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider