Gå til innhold

Priser hos Meguiars.no

Ranger emnet


Amatør1

Anbefalte innlegg

Jeg har en bestilling inne hos CCS, men ting går så tregt der. Frakt+toll og moms og div andre uforutsette private utgifter gjør at jeg vurderer å kansellere.

Finnes det ingen norske nettsjapper som selger noe brukbart?

Jeg har ikke lyst til å kjøpe Turtle på Statoil...og høsten er på vei.

 

På Meguiars.no (Norsk Prol) må en bestille et passord og brukernavn for å slippe inn på nettbutikken, av en eller annen merkelig grunn.

Hvordan er prisene/utvalget der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bestilling inne hos CCS, men ting går så tregt der. Frakt+toll og moms og div andre uforutsette private utgifter gjør at jeg vurderer å kansellere.

Finnes det ingen norske nettsjapper som selger noe brukbart?

Jeg har ikke lyst til å kjøpe Turtle på Statoil...og høsten er på vei.

 

På Meguiars.no (Norsk Prol) må en bestille et passord og brukernavn for å slippe inn på nettbutikken, av en eller annen merkelig grunn.

Hvordan er prisene/utvalget der?

 

Hei du.

 

I Trondheim kan du kjøpe hos MaskinAgentur. De skaffer deg proffproduktene. Det kommer nettbutikk forhåpentligvis snart hos Norsk Prol. Sikkert mye som må fixes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar lang tid på CCS? fikk varene på 3 dager jeg, med FedEx, og de sender faktura på mva etter ca 3 uker.

 

Blir fort litt uoversiktelig mht frakt, moms, exp gebyrer, vat ol enig der.

 

Jegard skal ha en del fra Meguiars som er bra, ellers er det sonax som duger så lenge du ikke skal fjerne riper osv da må du på MG serien til Meguiars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar lang tid på CCS? fikk varene på 3 dager jeg, med FedEx, og de sender faktura på mva etter ca 3 uker.

 

Blir fort litt uoversiktelig mht frakt, moms, exp gebyrer, vat ol enig der.

 

Jegard skal ha en del fra Meguiars som er bra, ellers er det sonax som duger så lenge du ikke skal fjerne riper osv da må du på MG serien til Meguiars.

 

Jeg fikk en e-post om jeg ville ha opplyst hva det ville koste å sende varene til Norge før varene ble sendt. Dette takket jeg ja til, den 6/9 og har enda ikke hørt noe. Purret på i dag, with kindly regards.

 

Hvis det ikke ordner seg kjøper jeg Meg her i Norge. Maskinagentur har jeg ikke vært innom, kun på nett, og der var det lite å finne. Jeg får smøre meg med et lite lag tålmod til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår