Mazda 323f Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vurderer innkjøp av enn TT ROADSTER(cab) i løpet av 6-9 mnds periode... Noen som har noen tips og triks? Tenker da på vanlige feil/mangler som kommer etterhvert og ting bør kikke etter, er dette en bra bil? Hvordan er den på vinteren? Tenker først og fremst på en ca 2000 mod cab 180hk/FWD med klima til 200k, har kikket på noen intresante nå. Disse ligger på ca 120k i km stand, er dette ok? :driving Hva kan jeg forvente for 200k? Kjører nå en 97 a3 1,8 bensin med klima og en del utstyr og er ganske fornøyd med denne hittil! Litt rotete post, men takker på forhånd for all informasjon jeg kan få, fra bensinbruk til kostnader av reperasjoner !!:driving Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 kjøp deg Quattro, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 kjøp deg Quattro, Uintresant, har ingen behov... Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kjenner folk som har hatt med og uten q. Kjenner også folk som har hatt 180 og 225 hk. Gjenngangerene er at uansett om du har 180 eller 225 uten q så sliter du med feste og bilen blir veldig spinne venlig med fwd. Du sliter rett og slett med å få nok feste hvis du ikke kjører som en på 60+ år. Så enten du tror du har behov for det eller ikke ville jeg gått for q. Også 110% lettere og selge den dagen det blir aktuelt. Så over til sak 2. Alle som kjøper 180 hk versonen klager på for lite hk etter veldig kort tid og begyner å trimme. Og for å trimme opp en 180 hk til 225 koster deg mere enn det du hadde gitt for 225 til å begyne med. Min konklusjon. 225hk med q så slipper du å angre i ettertid. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Uintresant, har ingen behov... har ikke behov. da kjenner du lite til disse bilene. da er mazda bilen for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt... Får se hva jeg får råd til, er forbanna lærling... Vil helst ha no holdtbart, forsikringen blir vel en del dyrere på 225,en... forsikringen må jo uansett stå på faderen siden jg ikke har spart no bonus men... Quatrro,cab og 225 hk blir vel en ganske dyr modell men! Hva betaler dere i forsikring? Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt...Får se hva jeg får råd til, er forbanna lærling... Vil helst ha no holdtbart, forsikringen blir vel en del dyrere på 225,en... forsikringen må jo uansett stå på faderen siden jg ikke har spart no bonus men... Quatrro,cab og 225 hk blir vel en ganske dyr modell men! Hva betaler dere i forsikring? Du kan jo kjøpe deg en 180hk quattro . koster noe mindre. forsikring ligger da på ca 12000 i året, da på din far. om du kjenner til problemt til TT, for lett bak, les litt om det. så kjøper du deg kanskje en med Quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomTT Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 1.200,- i året?? Antar du mener 12.000,- Hvis den kjøres av "ung fører" er du heldig hvis du kommer under 1.200,- i måneden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Er jo en anna pris på en med quattro og da:) Skal ha en til under 200 og cab, så får du nok ikke tak i en med.. Har en 180hk fwd, kjempe fornøyd. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Har en a3 automat uten q og den kommer seg faen fram overalt... Har ikke med det og gjøre, frem kommer du... Du må bare rekne med at antispinn kobler inn hver gang du kommer over 2000 omdreininger.. Da kommer turboen, og bilen begynner og spinne.. Du kan selvfølgelig redusere mye med gode dekk, og snill gassfot.. Det gjør jeg, og det går greit liksom:) Jeg betaler 5400,- med 70% bonus i gjensidige - full kasko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Ja, trur kommer til gå for en 180hk fwd cab om ikke annet dukker opp, 200-220k ca... Så lenge jg holder meg på veien:driving er jeg fornøyd, tar det litt rolig med gasspedalen til bynne md så klarer jeg vel dra fra noen andre biler hvertfall... dukker det opp quattro ell 225hk sier jg ikke nei takk men;) Noen som vil legge ut litt bilder og info om deres TT,er da? pris dere ga osv... fant ikke så mange topicer om tt,ene til folk her;) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.