Gå til innhold

Nordisk mester i Drifting - Fredrik "Halllon" Aasbø !!!!!!!!!

Ranger emnet


Japan-Auto

Anbefalte innlegg

GRATULERER "Halllon"!!! Historiens første Nordiske mester i Drifting!

 

Velfortjent seier, du har kjørt jevnt veldig bra i hele år men hadde en sterk utfordrer i Finske Marko. Før den siste runden nå på Gatebil var det kun to poeng mellom dere... Heldigvis for blodpumpa så falt Marko fra tidlig i konkurransen og vi skjønte vel da at seieren stort sett var i boks. Du fortsatte og klatre deg oppover og slo også til slutt ut "ossy" fra Finland som kjørte vannvittig bra på slutten der. Virket som begge SKULLE vinne! Du klasset han ut i ekstra omgangene med 9-1 i den ene runden og jeg tror det var 6-4 i den andre. Velfortjent seier!

 

se http://www.nordicdriftingseries.com for mer info.

 

------------------------------------

Tom Ole, http://www.powerdrift.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått fredric!

er så imponert over deg og bilen, att den ikke er død enda?!!!! :O

Er noe annet en ICA eller wankel det er må jeg si. hehe.

 

Grattis, super fortjent!

Selvom stian ikke er den mannen som blir imponert over andre kjøring fordi han tror han er det selv (hehe), så syntes han kjøringa di var helt værst!

 

mye utropstegn, men samme det.

Gratulerer.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha, alle sammen!! :D:D:D

 

Etter at Hyvönen tok ledelsen i Alastaro i Finland har jeg grublet og tenkt på hvordan jeg skulle klare å ha en sjanse på Rudskogen, og løpet på Rudskogen ble for min del også en thriller med en hel haug med re-runs på grunn av jevn kjøring. Da jeg skjønte at Hyvönen var ute, og at jeg gikk videre etter heatet mot Mr. Skedsmo sto jubelen i taket!! (Bokstavelig talt, av en eller annen grunn er det en utoverbulk i taket nå :D)

 

Ossi "Ozzy" Mäkelainen kjørte som nevnt knalltøft i finalen, og jeg slet med å henge på. Redningen min var at han lada litt for hardt i det ene runnet, og traff det våte partiet ut av langsvingen. Da lagde han en luke i idealsporet, og i den luka var det plass til en BMW på tvers. Yeehaw!!

 

Igjen, takk til alle som har hatt trua og har hjulpet til! Jeg vil også rette en spesiell takk til Tom-Ole / Japan Auto som ga meg muligheten til å delta i Nordic Drifting Series 2007. :)

 

I 2008 må målet være å få tre nordmenn på pallen. Go Norway!!

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår