torsteinbg Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei, har mistet lappen og det nærmer seg ny teori og oppkjøring, hvordan er det med teoriprøven? Må jeg sende inn ny søknad for å få lov til å ta den? Må jeg vente til sperrefristen er utgått før jeg kan ta teoriprøven? mvh..torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_martin Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei, har mistet lappen og det nærmer seg ny teori og oppkjøring, hvordan er det med teoriprøven? Må jeg sende inn ny søknad for å få lov til å ta den? Må jeg vente til sperrefristen er utgått før jeg kan ta teoriprøven? mvh..torstein Hør med vegvesen.no de kan svare mere sikkert firmapost@vegvesen.no Eller se på vegvesen.no. Fins etter det jeg vet om ikke noe lover som sier at du ikke kan ta teori hvis du har sperre frist, men skal du i øvelsekjøre må du få spesiell tillatelse fra politiet. Tror du må også sende en ny søknad å ta lappen på nytt. Men hør for å være sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Du får ikke ta noen av delene før sperrefristen er over. Er jo hele hensikten. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 kunne jo være mulig å ta teorien før sperrefristen men ikke oppkjøfringa da. du slipper ikke no fortere ut på veien av den grunn. noen som vet om man må bestille på forhånd? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg