Gå til innhold

Demping av bagasjerom

Ranger emnet

Keikooo

Anbefalte innlegg

Driver å legger dempematter i bagasjerommet mitt. lurer på 2 ting:

- er det noe poeng i å dempe gulvet?

- hvordan blir jeg kvitt den stygge lyden fra selve bagasjeluka? har en a4 sedan. kan jeg legge dempematter på baksiden av det trekket som er på lokket?

- er det noen som har noen andre tips når det gjelder demping?

takker for svar:)

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om du MÅ dempe gulvet, men hvis du ser på bilstereo prosjektene her inne så demper de jo alt som kan dempes :P

Er ikke skiltet ditt som lager lyden du tenker på a? Sånn det er på 99% av alle biler med sub i bagasjerommet. Må legge noe mellom skiltet og bagasjelokket i så fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La asfaltplater i bagasjelokket på min gamle A4, men det ristet som bare f... Ble litt bedre da. Hadde to 12" pioneer subber, så jeg tror ikke det er mulig å få bort alle ulydene.

Men merka da jeg snudde subbene sånn at de slo rett bakover, at det ble mye mer risting enn da de lå på rygg og spilte oppover.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riv ut alt av trekk og stæsj fra bagasjerom, helst hele bilen og kjøp noen skikkelige dempematter og legg på alle flater. Helst to lag. Gjorde dette i min a4 en gang, noe som ga et veldig bra resultat :)

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider