LRD-Bakke Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei! Sliter litt med å få riktige felger til helgas løp, har nå spaca dem ut 10 mm, så navet på felgen er ikke innat, dvs at felgen da bare henger i 4 bolter. Er det noen av dere som har kjørt løp med det på en fwd? Tenkte da på om det blir så hard belasting at man rett og slett kan knekke boltene av. Veit at det selvfølgelig ikke er optimalt, men finner faen ikke de felgene jeg skal ha til denna citroengen jeg skal kjøre på hakavika.. Mvh Ole Martin Bakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei! Sliter litt med å få riktige felger til helgas løp, har nå spaca dem ut 10 mm, så navet på felgen er ikke innat, dvs at felgen da bare henger i 4 bolter. Er det noen av dere som har kjørt løp med det på en fwd? Tenkte da på om det blir så hard belasting at man rett og slett kan knekke boltene av. Veit at det selvfølgelig ikke er optimalt, men finner faen ikke de felgene jeg skal ha til denna citroengen jeg skal kjøre på hakavika.. Mvh Ole Martin Bakke må du ha spacere rundt hele eller? kjører med 5mm bak... er ikke no stress hvertfall, men vet ikke åssen d vil gå med 10mm forann... er det mye krutt i bilen a? hvis ikke så hadde jeg bare smekka d på... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 er litt fart i den bilen visst nok.. få tak i nummeret til han Davidsen fra aremark som kjøre citroen bx i bilcross, han kvala jo med en sånn en så han veit helt sikkert åssen dem burde være når det kommer til dekk og felg om du sliter med dekk så er du hvertfall ikke alene Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Bare smell på hjula med spacere... Går d så går d;) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg