thorern86 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 er det noen som har hatt samme problemet, å har et bra svar på hvorfor den plutselig skal begynne å lekke!!!!??? kommer til å drukne hvis det her vedvarer..:p er en astra gsi 92 mod vi snakker om her..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kan være at gummipakningen begynner å bli slitt/morken. Jeg ville ha sjekket den. Takluken på Corsa'n min lakk littegrann, og da var det gummipakningen som var morken. I og med at dette er en billig til-og-fra jobb bil, så "laget" jeg bare en ny pakning med silikon, og problemet ble løst. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorern86 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 skal prøve det først..må nok skaffe en ny pakkning. Prosjekt på gang så da må alt se bra ut!:) har tatt ut stoffet og plata i taket,se om jeg får lagt på en ny pakning rundt hele f...skapet inni bilen å!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel-F Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Blås ren dreneringene med trykkluft :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg