baggi Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Lurer på hvor mange mA som er vanlig tapping av batteriet på en bil med avslått motor,klokker,stereo,PCM ol.Gjelder en chev tahoe 2001.Har målt på min egen som veksler fra 700 til 1100 med faste intervaller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hva som er Vanlig" må jeg innrømme at jeg aldri har sett noe tall på, o det varierer sikkert litt, men .7 - 1.1 ampere hørtes veldig mye ut.. da vil du jo fort tappe batteriet flatt på 3-4 dager (kommer jo litt an på hvor mye batteri du har, men uansett). Ellers så er det ofte en ide å måle strømtrekket mens du nøsker og dytter inn en og en sikring. det er greieste måte å spore ned hva som eventuelt trekker strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Det holder med én tråd om problemet. http://www.bilforumet.net/faq.php Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg