Gå til innhold

Toyota Corolla 95` Prosjekt

Ranger emnet

Turbodevil

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er en vanlig forbikjøring å kjøre forbi biler rett før sving så skal jeg heller godta det. Du sparte vel ca 10 sec på de stuntene der, siden rundkjørignen til 2-felts motorvei lå 100m fram. Søndagskjøring ja? Du så sikkert det var en 240 som hadde kjørt ræven av den pimpete japsen din som lå foran og du måtte vise deg fram! ;)

PS: Du skal vite at jeg faktisk bremset ned for å gjøre forbikjøringen din tryggere... Ville bare si det! :P Keep up the pimpin! Ser deg jo ganske ofte ut og ragger.

Solgt 245n nå?

Jeg kjørte faktisk ikke forbi før jeg hadde full oversikt over svingen. skulle jeg kjøre forbi for å "vise meg frem" hadde jeg heller lagt meg på siden av dere på motorveien...

Ja, jeg har solg 245en.. fikk 25K for den slik som den sto :D

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 350hk på forhjulene er jo bare en vits..

Jeg vil ha 4agze siden det er en motor som var levert til dette karroseriet i japan og 200hk er mer enn nok ;)

Har no hatt det morro med over 300hk ;) Er kun i starten man sliter litt, etter det er det spørs på sjåføren. Vist du kan kjøre fwd kan du kjøre like bra som en med rwd og awd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Eikås motorsenter i dag på Lyd I Bil On Tour 08 også stillte jeg i DB drag bare på gøy for å se hva jeg klarte å spille.

Med tanke på at displayet på spilleren min er dødt og alle innstilinger er slik det kommer fra frabrik så synest jeg det var bra med 131,2db med en 10" sub av merket: Thunder Storm som jeg plukket ut av en bil jeg solgte og en jvc forsterker jeg fikk av en jeg gikk på skole med, i en kasse jeg bygget på en liten time av 11mm sponplater og 4" bassport.

Med tanke på at det var en der som spillte 131,9 med 2x 12" kicker ellementer i skikkelig kasse.

Jeg kom på 8. plass i Freestyle klassen.

Her er resultatliste:

http://www.termpro.com/asp/members2.asp?Who=13&MemberID=10045&Page=2

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løftet utav 6x9"ene fra hattehyllen og lå ned halve baksetet.

Men så har jeg en jvc forsterker som jeg fikk gratis for noen år siden og en 10" sub jeg plukket ut av en bil jeg hadde engang.

Og kassen er bygget av 11mm sponplater og bygget på en liten time.

så med andre ord har jeg ikke brukt en krone på sub delen av anlegget.

Men nå går jeg jo med tanken på å skaffe 3 skikkelige 10" og en 12" og virkelig legge i noen kroner på den delen av anlegget og.

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst det ;)

Fikk ikke testen anlegget mitt på db draget pga noe som var fucket med mitt.

Når eg kjørte lyden på begge sider skurret det som F og når eg skrudde over til venstre gidde det seg.

Trodde først det var brudd en eller annen plass men det viste seg at det var + og - som hadde kontakt med hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...