Gå til innhold

Toyota Corolla 95` Prosjekt

Ranger emnet

Turbodevil

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

;) dette høres bra ut :) håper motor bytte ditt går i orden og at du ikke møter veggen som jeg har gjort .. er i gang med ell nette på bilen nå da :) skal se hva det blir til i løpet av en stund :) har sag mange nok ganger nå at den skal være klar i løpet av neste uke så da sier jeg heller at den skal bli klar en gang ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, du bør roe ned den stygge kjøringen din, den har ingenting på offentlig gate å gjøre.

Får du adrenalinkick av å ta idiotiske forbikjøringer? Vil du krasje bilen din? I så fall, syns jeg heller du kan prøve deg på en fjellvegg enn motgående trafikk i svinger...

Har dere aldrig sett en forbikjøring eller??

Det der var ikke mye idiotisk kjøring, det var mer enn god nok plass til å kjøre forbi.

Hvis jeg hadde tvilt på at det gikk bra hadde jeg aldri kjørt forbi.

Og jeg beklager hvis jeg forstyrret dere i søndagskjøringen deres.

Hvis dere har noe mer negativt å komme med kan dere gjerne ta det på PM!!

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en vanlig forbikjøring å kjøre forbi biler rett før sving så skal jeg heller godta det. Du sparte vel ca 10 sec på de stuntene der, siden rundkjørignen til 2-felts motorvei lå 100m fram. Søndagskjøring ja? Du så sikkert det var en 240 som hadde kjørt ræven av den pimpete japsen din som lå foran og du måtte vise deg fram! ;)

PS: Du skal vite at jeg faktisk bremset ned for å gjøre forbikjøringen din tryggere... Ville bare si det! :P Keep up the pimpin! Ser deg jo ganske ofte ut og ragger.

Solgt 245n nå?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider