manta-a-powah Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Synes no du virker noe negativ, en gatebil behøver ikke å være en 400hk bil. Hvorfor kunne for eksempel ikke du hvert medlem der det dukket opp slitne biler ?? er det fordi du føler deg så mye bedre en de da eller?? spiller vel ikke så mye rolle åssen bil man har så lenge folka som kjører dem er ålreite å har samme interesse for bil som deg. Å hva vil du beskrive som en mellomting ? Se deg rundt på andre gatebilklubber, der har de alle slags biler som medlemmer å ikke bare gatebiler eller en mellomting ( hva du no en mener hva det er ). Hva slags rolle spiller det om det er gatebil eller en sliten bil ?? synes ikke det spiller så stor rolle jeg da!!Så lenge man kan sammensveise et bra bilmiljø å ha det gøy med samme interesser så må jo det være bra spør du meg helt enig der! Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er helt enig her, bra tiltak, finns jo ikke no klubb her. Men SEFF må det være for alle, HOVEDpoenget MÅ jo være bil, å interesse for bil. Alle har ikke like store kunnskaper eller lommebok, men kan være veldig interessert i bil allikevel. Kan jo være bra å få til litt mer "organisert" råning, eks at man møtes en plass, istedet for at alle kjører på hver sin plass. Jeg er med. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er helt enig her, bra tiltak, finns jo ikke no klubb her. Her? Mener du i Våle eller i Vestfold? Finnes en rekke klubber i fylket, bl.a i Larvik, Holmestrand, Tønsberg og sikkert flere stder også :) Problemet er bare at de ikke har noen funksjon omtrent og ligger til dels passive. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Så se å få liv i dem da?! Hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg har hørt at det kommer en seriøs klubb om kort tid. Å den vil nok bli stor =) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Javel? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Javel? Ja du hørte riktig ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg har hørt at det kommer en seriøs klubb om kort tid. Å den vil nok bli stor =) Det er jo glimrende :) vet du noe mer om den "klubben" som skal komme? Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Trenger en klubb for VESTFOLD, ikke egen klubb for de her på Føynland kan man si.. Ikke rart disse klubbene er passive når KUN lokalfolk er med. Da finnes det jo 100 klubber med 3 medlemmer hver. Satse litt større, da blir det liv!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg vet om ihvertfall 20 folk som trolig vil være med :) Noen har slitne biler da ^^, så en klubb for alle er jeg for! :D Vennligst kom med info fortløpende, jeg kjeder meg :fish Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg vet om ihvertfall 20 folk som trolig vil være med :)Noen har slitne biler da ^^, så en klubb for alle er jeg for! :D Vennligst kom med info fortløpende, jeg kjeder meg :fish Det er jo kjempe bra :) ja en klubb for alle må det være, uavhengig av åssen bil man har. Gleder meg til mer info om detta :) Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Trenger en klubb for VESTFOLD, ikke egen klubb for de her på Føynland kan man si.. Ikke rart disse klubbene er passive når KUN lokalfolk er med. Da finnes det jo 100 klubber med 3 medlemmer hver. Satse litt større, da blir det liv!! Enig med deg der Så det er kanskje derfor Vestfold Gatebilklubb har oppstått :) Fant link på raanern.no Tror det kan bli en kjempe klubb når den kommer igang Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Flott, like greit å legge linken her vel? http://www.vestfoldgatebilklubb.com/ Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Fett :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Flott, like greit å legge linken her vel?http://www.vestfoldgatebilklubb.com/ Ja det er helt greit :) Det er jo helt genialt :) Gleder meg til klubben blir lansert 1.november :) :) Nå er det vel bare å spre info om klubben rundt seg til alle venner å bekjente :) Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg