Gå til innhold

Ford sierra Drifting??

Ranger emnet


_Ford

Anbefalte innlegg

Vel.. først og fremst så suger sierra skikkelig pga. sin ubrukelige handling og ræva svingradius..

MEN! leit og trist så tapte jeg mot en sierra nede i serbia, vel og merke pga personlige feil som gjorde at jeg tapte poeng, men denne var radig modifisert

 

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel.. først og fremst så suger sierra skikkelig pga. sin ubrukelige handling og ræva svingradius..

MEN! leit og trist så tapte jeg mot en sierra nede i serbia, vel og merke pga personlige feil som gjorde at jeg tapte poeng, men denne var radig modifisert

 

 

 

 

hahaha, taper, du driter på leggen din! Mobber sierra, så taper du mot det.Du innser vel en gang før du blir pensjonist at du er og blir en taper=)

 

kjøp deg sierra og drift ræva av riskokrane.

Bare sjekk øversveen, han tok 2.plassen på rudskogen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo master of idiots 2008 du?...

 

Øversveen fikk 2 plass i hva da din innavla knøl! Ibreislædden?!.. WOOOW! det viser jo like mye skills som å ha sex med ei handicappa kjerring med bind for øya!

 

Jeg dreit på leggen pga kjøringa mi, ikke fordi sierran på noen måte slo meg, du ser jo video beviset selv hvem som ligger med breiest vinkel..

 

 

Ikke en gang prøv å fortell meg at du kan ligge breit med en sierra.. Det er breit for deg som er uerfaren men når du ligger med 55grader + på tverra med en skikkelig bil da veit du hvordan det føles ut!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her f.eks. Runde nr2. om du mener at en sierra kan kjøres SÅ breit og like håndteerlig så har du vært borti mye kjemikalier du ikke tåler..!

 

 

Sierra er en fin vinterbil om du aldri har sitti bak rattet for å prøve deg frem. men jeg ville ikke brukt mange mnd på den før jeg ville oppgradert meg med både bil og effekt, såfall har du E30 gjerne 325 og sveisa diff! dette er nå et helt annet nivå!

 

Har du penger og vil bruke dem så kjøper du en skikkelig bil med godt utvalg av utstyr og da finnes det IKKENO bedre enn japsebiler!

 

De beste og lettest håndteerlige bila er uten tvil S13/14/15

 

Skylines og supraer blir både dyrere og større og krever mere..!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo master of idiots 2008 du?...

 

Øversveen fikk 2 plass i hva da din innavla knøl! Ibreislædden?!.. WOOOW! det viser jo like mye skills som å ha sex med ei handicappa kjerring med bind for øya!

 

Jeg dreit på leggen pga kjøringa mi, ikke fordi sierran på noen måte slo meg, du ser jo video beviset selv hvem som ligger med breiest vinkel..

 

 

Ikke en gang prøv å fortell meg at du kan ligge breit med en sierra.. Det er breit for deg som er uerfaren men når du ligger med 55grader + på tverra med en skikkelig bil da veit du hvordan det føles ut!

 

 

tråkka jeg deg på kølla a gutten min?;)

jeg veit at sierra ikke har best svingradius, men det er ikkenoe problem å drifte med det.

240 er uansett mest genialt også når det gjelder svingradius, går ikke an å snurre og kan lett ligge på maks rattomslag i noen timer.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, ellers kan du bare spare deg penger og skammen og heller kjøpe deg en BMW E30- 325.

 

Sierra er ikke brukanes til noe annet enn bilcross. akkurat som volvo 240

 

et tidligere svar du ga oss. Har du kjørt sierra før forresten? rart at de fleste er enige om at dem er fine å sladde med.

 

e30 er jo bil nr1 for dem som liker å få noe opp i toern, makan til ekkel bil skal du leite lenge etter. Det er oppbrukt og kjedelig.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tråkka jeg deg på kølla a gutten min?;)

jeg veit at sierra ikke har best svingradius, men det er ikkenoe problem å drifte med det.

240 er uansett mest genialt også når det gjelder svingradius, går ikke an å snurre og kan lett ligge på maks rattomslag i noen timer.

 

Yah, her kommer uttalelser fra en som virkelig ikke vet hva han snakker om!

 

240?.. Siden når hadde en underminskjonert kloss som 240 BRA svingradius? den har mere enn sierra vel å merke. men så kommer du da tilbake til dette med håndteerlig bil.. og ikke minst EFFEKT!

 

effekt er nøkkel ordet i dag! du skal trosalt slædde den jævla bilen gjennom svinga ikke håpe på at noen dytter deg!

 

 

 

Jeg kan gi deg en slik spec liste!

VIL DU DRIFTE!? altså noe annet enn å slædde rundt den lokale esso'en din så trenger du en bil som har:

 

Effekt, minimum 200hk på hjula!

Diff sperre

Du må ha en bil som er lav og stiv, kontraene på en høy bil vil gi deg en ubrukelig bil å kjøre med og gynger!

Bilen må ha svingradius da dette er en sport hvor du skal ha vinkel på bilen..

og stor tilgang til deler og performance parts!

 

Du kan si hva du vil. du kan kverrulere så mye du vil på ting DU mener er riktig! men jeg har nokk vært gjennom en del biler og bilermerker gjennom åra på både vei og bane til å kunne uttale meg om slikt!

 

Bare se deg rundt på gatebil.. hvem snurrer mest!? det er ford det!... Sierra som slegger seg rundt på bana som en ukontrollert banan!

 

ja seff kan du slædde. buhu.. det kan jeg med focusen til morra mi å! Men når jeg sier drifte så mener jeg å faktisk kunne kjøre kontrollert med mye fart og fra max høyre, til max venstre i en avslappet stil og kose deg og ikke være redd for at faen nå snurrer jeg og ting går til helvete!

 

Aldri vært borti bedre og mer lettkjørt Bil enn S14 jeg kjører i dag

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tidligere svar du ga oss. Har du kjørt sierra før forresten? rart at de fleste er enige om at dem er fine å sladde med.

 

e30 er jo bil nr1 for dem som liker å få noe opp i toern, makan til ekkel bil skal du leite lenge etter. Det er oppbrukt og kjedelig.

 

 

jeg har selv eid ca 3stk av dem! 4 E30, en idiotisk 190e, 3 uno turboer escort mk1 og mk2, s14a, impreza gt, manta, mazda 929, mm! og kjørt enda mere

 

så ja jeg har vært borti dem!

 

det er fordi de fleste som kjører slikt KUN har kjørt sierra!

Jeg trenger ikke å mtbevise en dritt! bare se på nettet.. se på treffa! hvor mange sierraer kan du se som går virkelig breit uten å snurre på samma sted runde for runde..

 

helt utrolig hvor vanskelig den langsvingen på rudskogen egentlig skal være om man kjører dritt bil!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yah, her kommer uttalelser fra en som virkelig ikke vet hva han snakker om!

 

240?.. Siden når hadde en underminskjonert kloss som 240 BRA svingradius? den har mere enn sierra vel å merke. men så kommer du da tilbake til dette med håndteerlig bil.. og ikke minst EFFEKT!

 

effekt er nøkkel ordet i dag! du skal trosalt slædde den jævla bilen gjennom svinga ikke håpe på at noen dytter deg!

 

 

 

Jeg kan gi deg en slik spec liste!

VIL DU DRIFTE!? altså noe annet enn å slædde rundt den lokale esso'en din så trenger du en bil som har:

 

Effekt, minimum 200hk på hjula!

Diff sperre

Du må ha en bil som er lav og stiv, kontraene på en høy bil vil gi deg en ubrukelig bil å kjøre med og gynger!

Bilen må ha svingradius da dette er en sport hvor du skal ha vinkel på bilen..

og stor tilgang til deler og performance parts!

 

Du kan si hva du vil. du kan kverrulere så mye du vil på ting DU mener er riktig! men jeg har nokk vært gjennom en del biler og bilermerker gjennom åra på både vei og bane til å kunne uttale meg om slikt!

 

Bare se deg rundt på gatebil.. hvem snurrer mest!? det er ford det!... Sierra som slegger seg rundt på bana som en ukontrollert banan!

 

ja seff kan du slædde. buhu.. det kan jeg med focusen til morra mi å! Men når jeg sier drifte så mener jeg å faktisk kunne kjøre kontrollert med mye fart og fra max høyre, til max venstre i en avslappet stil og kose deg og ikke være redd for at faen nå snurrer jeg og ting går til helvete!

 

Aldri vært borti bedre og mer lettkjørt Bil enn S14 jeg kjører i dag

 

 

jeg har heller aldri vært borti like stygg bil som s14. Det er klart at 200sx er populært, men jeg forblir heller taperen i sierra, du sa jo at sierra var ubrukelig å sladde med, hvis du så øyvind på gatebil så skal du se at det ikke er så gærent.

Hatt en del sierrar, skulle aldri ha solgt dem.

 

Du får fint en cosworth uten skilt til 60 lappær. Små endringer og du har en genial driftebil du kan få det mye morro med. Det samme gjelder forsåvidt s13, men s14 koster mer igjen.

 

Jeg tror på deg at det er bedre svingradius på 200sx, men du som er så stygg i skallen din sier jo at du driter deg ut om du kjører sierra, så taper du for faen meg mot en også. Ikke prat deg bort fra det nå da godjenta mi.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv eid ca 3stk av dem! 4 E30, en idiotisk 190e, 3 uno turboer escort mk1 og mk2, s14a, impreza gt, manta, mazda 929, mm! og kjørt enda mere

 

så ja jeg har vært borti dem!

 

det er fordi de fleste som kjører slikt KUN har kjørt sierra!

Jeg trenger ikke å mtbevise en dritt! bare se på nettet.. se på treffa! hvor mange sierraer kan du se som går virkelig breit uten å snurre på samma sted runde for runde..

 

helt utrolig hvor vanskelig den langsvingen på rudskogen egentlig skal være om man kjører dritt bil!

 

 

jeg håper du har vært borti mange fler biler enn det du skryter av der? isåfall syns jeg at jeg ligger veldig godt an.

 

Nå skal det sies at jeg ikke tør å kjøre japansk pga elendig kvalitet, men har hatt haugevis av BMWr,Mercer,Forder osv.

 

forresten, aldri hørt om Wetterhus racing? Ikke verst til å sladde han akkurat;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller aldri vært borti like stygg bil som s14. Det er klart at 200sx er populært, men jeg forblir heller taperen i sierra, du sa jo at sierra var ubrukelig å sladde med, hvis du så øyvind på gatebil så skal du se at det ikke er så gærent.

Hatt en del sierrar, skulle aldri ha solgt dem.

 

Du får fint en cosworth uten skilt til 60 lappær. Små endringer og du har en genial driftebil du kan få det mye morro med. Det samme gjelder forsåvidt s13, men s14 koster mer igjen.

 

Jeg tror på deg at det er bedre svingradius på 200sx, men du som er så stygg i skallen din sier jo at du driter deg ut om du kjører sierra, så taper du for faen meg mot en også. Ikke prat deg bort fra det nå da godjenta mi.

 

Og igjen så varre dette med å bruke det LILLE du har av vett til å lese, oppfatte,.... oppfatte..... OPPFATTE... så svare!

 

Jeg tapte aldri mot en sierra pga dårlige vinkler tvert imot.. problemet heller det at jeg plukket svært vitale kjegler på bana som jeg mistet poeng for og derfor kjørte 4 runder med bilen istedet for 2.. nå er den urellevante saken ute av verden.

 

Du får gjerne forbli taperen i sierran, men du kommer aldri til å oppnå samma nivå i kjøring som andre.

Og igjen.. Cosworth.. + drift.. funker dårlig sammen.

 

Hvor mange ser du på bana i dag? og det er ikke BARE prisen på selve bilen, men også latterlige prisen for å oppnå nokk hestekrefter som er holdbare i tilleg til bil som ikke er imponerende nokk på markedet for å brukes til slikt..

 

Det er ingen vits å kverrulere mann. jeg er ikke japse tilhenger over hodet.. bare kjører en.. men jeg har ikke vært borti bedre og mer lettkjørt bil enn det!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen så varre dette med å bruke det LILLE du har av vett til å lese, oppfatte,.... oppfatte..... OPPFATTE... så svare!

 

Jeg tapte aldri mot en sierra pga dårlige vinkler tvert imot.. problemet heller det at jeg plukket svært vitale kjegler på bana som jeg mistet poeng for og derfor kjørte 4 runder med bilen istedet for 2.. nå er den urellevante saken ute av verden.

 

Du får gjerne forbli taperen i sierran, men du kommer aldri til å oppnå samma nivå i kjøring som andre.

Og igjen.. Cosworth.. + drift.. funker dårlig sammen.

 

Hvor mange ser du på bana i dag? og det er ikke BARE prisen på selve bilen, men også latterlige prisen for å oppnå nokk hestekrefter som er holdbare i tilleg til bil som ikke er imponerende nokk på markedet for å brukes til slikt..

 

Det er ingen vits å kverrulere mann. jeg er ikke japse tilhenger over hodet.. bare kjører en.. men jeg har ikke vært borti bedre og mer lettkjørt bil enn det!

 

 

jeg ser frøktelig mange faktisk.

200sx med under 300hk går jo som ei bøtte med tyttebær.

sykkel!

 

orker ikke mer mas fra deg, hei.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser frøktelig mange faktisk.

200sx med under 300hk går jo som ei bøtte med tyttebær.

sykkel!

 

orker ikke mer mas fra deg, hei.

 

Du mener det?... så du mener at en sierra på 115hk går bedre enn en 200sx med under 300hk?!.. Nå begynner saklighets nivået ditt å synke enda mere..

 

 

Unskyld at jeg spør.. men hvor mange biler har du egentlig kjørt på bane? om du i det heletatt HAR kjørt på bane i hele ditt liv?... Hvor mange biler har du prøvekjørt innafor en viss gren?

Hvor mange løp har du deltatt på med bil?

 

Jeg vil gjerne vite hva du har å stille med når det gjelder kunnskap om dette som blir spurt om her jeg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår