lorten Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei, driver å ser på bruktbiler og når jeg kan se registreringsnummer sjekker jeg det opp på https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx Sjekket da dette nummer: RF8911 Hva betyr den meldingen som kommer opp? Slipper den bilen eu-kontroll? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Betyr vel heller at det ikke er en bil. 4 siffer er vel tilhenger, traktor, moped o.l. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har lurt på dette jeg også, har søkt på diverse nummer for moro skyld og da har det kommet opp at "kjøretøyet er fritatt for kontroll" f.eks. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorten Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 oops, jeg som glemte et ett tall :P fant den nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Når det er 4 siffer i regnr. er den ikke registrert som bil. Hør med eier om han har glemt å skrive et siffer i annonsen, eller om den er registrert som noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 virkelig gamle biler er jo fritatt for eukontroll...husker ikke hvor gamle de må være,men tror nok vi snakker tidlig 60-tall eller før Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 før 1960 årsmodell ja Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg